Kanskje alt blir bra likevel.   4 comments

Iallefall så snart jeg får tak i en ny seng. Eller iallefall en ny madrass, siden den jeg ligger ikke så godt. Jeg er så trett hele tiden nå selv om jeg egentlig sover nok når man regner timer. Men nå som vi har kommet mer i gang med forelesningene så virker det som om det kanskje kan bli veldig bra likevel. Jeg må bare bli litt flinkere til å lese pensum slik at jeg ikke blir liggene etter. *hostkremt*

Det fortsett ting jeg trenger, bortsett fra senga da. Som en sekk til å bruke på skolen, mer pensum, mer skoleting som permer,skilleark og blokker, og klæraktigeting som vintersko og høstjakke. Og en paraply kanskje. Og det er bare en liten liste siden jeg aller helst jeg burde ha fått meg en deltidsjobb snart, og en annen plass å bo. (Der jeg sikkert trenger en del ting. Men den tid den sorg eller noe sånt tull). Egentlig så burde jeg ha hatt litt treningstøy siden daysi og jeg skal trene. Sier vi da. *plystre*

Og det kommer i tillegg til alle de bøkene, filmene og seriene jeg vil ha på dvd. *enda mere sukk*

Posted 27. august 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Kanskje alt blir bra likevel.

Subscribe to comments with RSS.

  1. sukk ja… Ny seng blir bra, også blir det bedre etterhvert.

  2. Detårnær sæ bestandig, sa noen men æ huske ikke helt kæm som sæ det 😉

Legg igjen en kommentar

