Jeg er sliten.   4 comments

Jeg og daysi har vært ute og godt i hvertfall rundt 2 timer. Kanskje litt mer enn det til og med. Og jeg er ganske gåen nå. Det er godt å bare sitte å slappe av nå og se på tv. Jeg er usikker på om jeg egentlig vil på skolen i morgen selv om jeg må. Jeg skal kjøpe skolebøker og få ordnet skolebeviset mitt. Også må jeg gjøre masse drittarbeidskrav på fronter. Jeg er usikker på om jeg klarer det, og de må være gjort og godkjent før 18 september.

Jeg har lyst på deltidsjobb og en annen plass å bo nå. Men det tar vel en stund for noe slikt skjer.

Posted 23. august 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Jeg er sliten.

Subscribe to comments with RSS.

  1. ting tar tid.. men flinke vi som gikk masse og lenge i dag!

  2. Etter å ha slappa godt av etter turen no så sover du leeenge også vips så skal du på skolen 😉 Ring noen bhg, du har jo erfaring og etter som æ har skjønt treng de virkelig folk i Oslo området

Legg igjen en kommentar

