Endelig i gang!   5 comments

Så var jeg i gang. Og det kjennes merkelig ut. Jeg er litt i tvil om alt egentlig. En stund i dag på skolen så virket alt ganske så rett, men så etter en pause så virket alt egentlig galt igjen. Jeg har egentlig vært i tvil helt siden inntaket. Men samtidig så har det ikke vært noe for meg å være hjemme for. Selv om det så langt har vært det som har vært mest fristende. Studiet virker mye mer krevende enn det jeg trodde det skulle være, samt at det er mange flere studenter på studiet enn det jeg trodde det skulle være.  Faktisk så er vi delt opp i fire klasser, alle sikkert på 30-40 stykk. Men da er det med årstudiet. Egentlig så virker det som om mange ender opp med å slutte, enten etter første året eller underveis i det.

Ellers så kjøpte jeg en ny laptop i går, det er enda litt uvant. Og jeg må fikse litt mye til på den for at jeg skal få den som jeg vil ha den.

Er det forresten noen som vet om en leilighet som ikke er så dyr i Oslo, slik at jeg og daysi kanskje kan finne en sammen?

Posted 19. august 2009 by IborgLisa in Div. poster

5 responses to “Endelig i gang!

Subscribe to comments with RSS.

  1. egentlig ganske morsomt at vi sitter her paa hver vaar pc.. teite aa som ikke funker som den skal, men bare gir meg dette symbolet { » :

  2. Rimelig leilighet i Oslo?? Nei ikke akkurat, trur det e Norges dyreste by å leie i? Oj korr æ hjelpe her 🙂 Søk ett bra stykke utenfor selve byen, eller på Grønnland 🙂

    • Æ håper vi kan finne noe som ikke er så alt for dyrt, har sett flere i passe størrelse som vi kan ha råd til. Problemet er egentlig oftest depositumet, som veldig ofte er mellom 20.000 og 30.000.

  3. oj, velkommen til storbyen da 🙂
    Håper det ordner seg med leilighet, pc, studier og alt. Du kommer til å klare studiene, det har vi herved bloggbestemt!!

Legg igjen en kommentar

