Lite bloggelyst.   6 comments

Eller bare lite bloggeideer. Mest fordi når jeg sitter meg ned for å blogge så blir alt i hodet mitt borte. Eller nesten alt kanskje på en måte.

Det er ikke bare noen dager igjen før jeg flytter til Oslo, og jeg grugleder meg.  Jeg gleder meg til å flytte vekk her fra, og til at jeg og daysi (forhåpentligvis) får en leilighet kanskje kjapt sammen. Også gleder jeg meg for å faktisk ha noe å gjøre hver eneste dag. Men jeg gruer meg likevel til å begynne å studere igjen, fordi jeg er faktisk ikke helt sikker på om kommer til å klare det. Jeg vet det kanskje høres dumt ut, men det er sant. Jeg er redd for alt går redd i dass uansett hvor mye jeg liker det, for slikt har faktisk skjedd før. I tillegg er jeg gruer fordi jeg er ikke sikker på om jeg får meg noen deltidsjobb.

Det går så mye opp og ned. Stortsett gleder jeg meg, med mindre jeg begynner å tenke så alt for mye.

Ps: Daysi, blir du med på PC-shopping tidlig i neste uke?

Posted 12. august 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Lite bloggelyst.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det går sikkert aldeles upåklagelig. Se positivt på det. Studentliv igjen, Oslo, nye muligheter. Nye impulser. Stå på…! 😀

  2. selvfølgelig blir æ med. æ trenger fotmassasje.. voooondt, håper tante blir ferdig på rommet snart. æ må få søvn før æ starter tidlig vakta i morgen. gud kor hvit den harmoni fargen er..

  3. No e du nok på tur til Oslo straks, misunne dæ litt. Kunne godt tenkt mæ å flytta ned dit pronto 😉 Og husk, når du e der nede har du jo plutselig masse å blogge om 😀

Legg igjen en kommentar

