Guuuuuuuuuuuuuuuud, jeg blir tullete.   4 comments

Jeg skal liksom søke lån hos Lånekassen nå, men det fungere jo tydeligvis ikke. Fordi jeg får ikke til å logge meg inn! Jeg har visst feil MiniID (eller hva faen det heter), og det passordet som jeg fikk tilsendt her i høst fungere visst heller ikke. Så dermed er andre gangen i dag jeg ikke kan logge inn på en time, siden jeg har hatt feil passord tre ganger. Arrrrg! Og jeg må få søkt om lån snarest mulig siden jeg har utsatt det.  *prøver å puste inn og ut, for så å telle til hundre millioner. Men lånekassa er like forbanna likevel*

Ok. Kanskje man skal prøve seg på litt good news. Jeg får hjelpe av snille prinsessa til å skrive om den åpne bokhandelsøknaden min. Dvs jeg skal skrive den, og hun har vært snill nok til å tilby seg til å se over. Nå må den bare skrives skikkelig først. (Kanskje jeg faktisk klarer å få meg en delttidsjobb snart).  Sånne snille damer liker vi.

Eller så var jeg faktisk ute og gikk tur i kveld. Tenk på det derre. Da jeg var nesten hjemme traff jeg på en barndomsvennine av meg, som jeg da ble stående å snakke med. Det var egentlig veldig koselig siden det er sjelden jeg treffer henne (til tross for at vi ikke bor så langt unna hverandre). Egentlig så har jeg tidligere lovt å besøke henne etter påske, men det har aldri blitt noe av. Litt fordi jeg ikke helt husker beskrivelsen av hvor hun bor hen nå, og litt fordi jeg ikke helt vet når det har passet med besøk. Sånn sett er jeg litt dårlig med å ta kontakt med folk. Men uansett, hun fikk mobilnr mitt og vi har faktisk avtalt å gå tur sammen i morgen formiddag. Jeg har litt dårlig samvittighet for at vi har fått kontakt så nært før jeg flytter, men det får heller bare være siden vi forhåpentligvis kan finne på ting sammen når jeg er hjemme på besøk.  (Håper jeg da).

Posted 5. august 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Guuuuuuuuuuuuuuuud, jeg blir tullete.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Får ha litt intensiv kontakt no før du flytte 🙂 Og forresten, bare å hive dæ med til Tyrkia 😉

    • Japp, æ skal bake muffins på søndagen tror æ. Også skal æ høre om æ kan komme på besøk med muffins (litt bestikkelse må man jo ha!).

      Og takk, det blir sikkert bra. 🙂

  2. LÅnekassa har bestandig levd i sin egen verden.. man blir alltid grrr på dem.
    hadde du ikke det sånn sist gang du reiste? møtte ho også måtte du dra eller noe?

    uff 1,5 time til æ må være på jobb.. stenge vakt i dag.

    • Æ fikk faktisk ordna det i går. Heldigvis. Eller kanskje ikke, siden æ nu blir å skylde dem enda mer penga. Oh yeah.

      Men kæm du tenke på nu? Æ vet ikke om vi helt mene samme nu. Egentlig så møtte æ ho også måtte æ dra sist, siden æ møtte ho på Evenes når æ skulle besøke deg i påska.

Legg igjen en kommentar

