Canadabesøk   6 comments

Pappa har slektinger i Canada, så det vil si at jeg også har det. I fjor høst hadde han besøk at av søskenbarnet sit og kone, og nå har han besøk av et annet søskenbarn (storbroren til han som var her i fjor) med kone og et barnebarn (en jentunge på 13 år).

De skal bare være her noen få dager, tydeligvis en impulsting siden de allerede var i Europa. Så der har jeg og brodern vært nå i kveld, og drukket kaffe og spist kake, og blitt med på en liten sightseentur. Og så har jeg fått en stående invitasjon om å bare komme på besøk hos dem i Canada. Så det kan jo bli litt morro kanskje. Dit kunne jeg også få ta med meg en venn eller to itillegg.

Posted 2. august 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Canadabesøk

Subscribe to comments with RSS.

  1. JAJAJAJA æ kan være med til Canada 😀

    Men sånn egentlig, utrolig kult da! Skulle ønske æ hadde slektninger i utlandet!

  2. Hadde vært kult om dine slektninger i canada bodde i samme område som mine slektninger som bor der. bare husket at de bodde i sør øst av canada.

    • De som var her nu bor visst i British Columbia, men æ husker aldri ka som er ka av øst og vestkysten. Men det er på samme sia som California er i USA.

      Men du kan bli med meg hvis det blir sånn at æ drar, ja?

  3. det er jo på vestsiden, helt på andre siden av landet jo. ja seff. blir æ med. kanskje vi kan besøke min familie først om jeg klarer å få kontakt med dem igjen. må spørre min gamle tysklærer som har bedre kontakt med dem først. siden han er søskenbarnet til mamma.. også drar vi vidre til dine. det hadde vært noe.. må bare ha masse masse penger først..

    • De blir sikker glad hvis du får mer kontakt med dem igjen. Det hadde jo vært litt bra og fått organsiert en sånn tur. Men æ tror ikke det blir med det første.

Legg igjen en kommentar

