Heldigvis litt avslapping også.   4 comments

Jeg har egentlig grudd meg til å skulle jobbe fram til 14 aug, men iallefall denne uka har det vært ganske så slapt. Har vasket en av tre dager, og det har vært godt. Kommet tidlig hjem. Kunne ha satt med ned med avisa og en kopp kaffe og bare slappe av. Også har jeg fått lest en del. Og ikke gått så mye turer.  Eller dvs si jeg gikk tur på tirsdag, onsdag, var i byen i går og gikk en del, gikk til og fra jobb i dag (eller har gjort det alle tre dagene, ca 10 min hver vei). Så i kveld skal jeg se om jeg ikke kan få gått meg en tur.

Ellers så har jeg fått bestilt flybillett til Oslo, så da er vel det avgjort. Egentlig så gruer jeg meg littegranna veldig til det. For at jeg ikke skal trives på studiet, og for at jeg ikke kommer til å klare noe der og ikke bli kjent med noen i det hele tatt. Også er jeg redd for at jeg ikke klarer å få en eller annen deltidsjobb, og så er jeg redd for at jeg og daysi ikke kommer til å klare å finne en plass å bo sammen. Og det jeg er aller aller aller aller aller mest redd for er at jeg om tre år forsatt kommer til å være arbeidsledig, fordi det ikke er noen ledige relvante jobber og at ingen andre har noe lyst til å ansette meg.  Er det teit å gå rundt å være redd for slike ting?

Forresten så har Filemon ikke vært innom her i dag, og jeg begynner å bli bekymret for han igjen. Og jeg er lei av alt.

Posted 31. juli 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Heldigvis litt avslapping også.

Subscribe to comments with RSS.

  1. du må slutte å være så redd, begyn å tenke positiv

  2. Du va skrekkelig negativ her. Prøv heller å se på det som en spennende opplevelse, og tenk på alle de nye du skal bli kjent med og på alt det gøyale du skal gjøre der nede 🙂

    • Ja, æ vet det. Man kan bli tullat av mindre. Æ vet jo at det blir spennanes, og at æ kanskje mest sannsynlig klare å få en givanes deltidsjobb av ett eller anna slag, og at æ kan gjøre flere ting og at æ kan en del bekjente der nede itillegg til daysi. Også kan æ faktisk dra på bortefotballkampa.

      Så det er mye å glede seg, til tross for all negativiten min. ;P

Legg igjen en kommentar

