Mindre jobbing – ja takk.   6 comments

Jeg har begynt på 3 siste ukene med jobbing. Med tilsynelatende bare jobbing mandag-onsdag-fredeg. Med max 2,5 time hver dag (bare de 2 siste ukene, men jeg tviler at det blir før den siste uka). Men heldigvis så har jeg ikke jobbet noe hittil denne uka. Mandagen var det såpass rent der etter rundvaskinga, og det faktum at styeren i barnhagen var der 3 dager i forrige uke samt ingen unger. Og i dag trengte jeg heller ikke å vaske siden det bare var noen få (4) unger itillegg til at de ikke hadde vært der i går. (Så jeg gikk hjem og tenkte yeaaaaaaaah.  Og så levere bare bare inn timelistene slik som de er, siden jeg allerede har skrevet dem).

I tillegg så har pusen min vært borte lenge. Han gikk ut på kvelden onsdag i forrige uke, og vi fant han heldigvis igjen i går kveld. Eller det vil si jeg fant han. Jeg skulle gå en lang tur i går, men det ente med å bli en kort tur i stede. Fordi jeg tenkte å gå bortover til der de tidligere eierne av Filemon bodde før først, og så hadde jeg tenkt til å fortsette ett stykke til før jeg gikk hjem. Men siden han var der i går kveld og han var så kosen, så endte jeg med å bli med i bilen da mamma kom for å hente han. Mens fordi mamma ikke var sikker på hvordan det ble å kjøre med han i bilen når han var så kosete.  Egentlig så tror jeg ikke det hjalp så mye siden han gikk fra meg til mamma og tilbake igjen.

Jeg er så glad vi fant igjen.  Og at han ikke var skadet.

Ps: Daysi: vi må snakke sammen snart slik at vi får ordnet annonsen snart, og så skal jeg begynne å sjekke flybilletter i dag. OK?

Posted 29. juli 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Mindre jobbing – ja takk.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lucky you som har sånne fine slappe dager no! Æ har helvettes dager på jobb, skal ikke være sånn på sommeren! Skamme sæ!

    • Det er litt godt nu, spesielt etter den helvettes uka æ hadde forrige uke, med rundvasking i barnehagen i tilliegg til det æ hadde av vanlig vasking. Never again.

  2. Da må du ringe før åtte.. har tidlig vakter hele uka! i helga e æ alene så da kan vi snakkes over husen uten å bli forstyrra av tante.. Og bra at dåkker fant filemon. ps. fikk ipoden i dag.. den e liten..

    • Billetten blir bestilt før den tid. Annonsen kan helt sikkert tas i helga.

      Fikk du I-pod? Æ trodde ikke du ville ha i-pod? Eller kanskje æ bare blande deg med noen andre? Er det en aller minste du har fått?

      Og æ syns også det var bra vi fant Filemon.

  3. d var æ som ikke skulle ha, men så fikk æ den i gave og man sier ikke nei til gaver. jupp den aller minste ipoden hittil .. ps husen er utkobla..

Legg igjen en kommentar

