Det er varmt.   8 comments

Litt for varmt. Jeg vil ha regn og kulde, og ikke sånn ekkelt varmt vær med masse pollen slik at jeg sliter veldig mye med allergien. Så det så. Jeg er så tett i nesen for tiden at jeg ikke får puste skikkelig gjennom nesen. Det er veldig masse ekkelt.

Ellers så hadde jeg tenkt å blogge masse denne uka, siden jeg fikk vite hvor jeg kom inn hen (bibliotek og informasjonsvitenskap ved HiO), og hvor mye tvil jeg har hatt om det. (Men jeg blir å dra. Jeg kan ikke gå slik lengre, uten noe spesielt å gjøre. Aller helst så skulle jeg ha likt å jobbet på fulltid, men siden jeg ikke får noen jobb som tillater det så blir studier med forhåpnetligvis deltidsjobb ved siden av).  Uansett. Hver gang jeg har satt med ned her for å skrive så har det bare ikke gått i det hele tatt. Jeg har vært veldig sliten pga rundvaskingen og resten av jobbingen jeg har hatt i tillegg til en veldig skrivesperre.

Den kommende uka er det masse som må gjøres. Bestilling av flybillett, ordning av søknad på studenthybel (yeah right – akkurat som om det frister å bo slikt igjen), omskriving av åpne søknader som skal sendes ut og lete etter en plass å bo til meg og daysi slik at vi ikke skal bli alt for tullet. Wish me luck!

Posted 26. juli 2009 by IborgLisa in Div. poster

8 responses to “Det er varmt.

Subscribe to comments with RSS.

  1. I wish u luck! og gleder meg samtidig til at du kommer ned hit.

  2. gratulerer med studieplass da, så gøy!! 🙂 Tror du gjør rett i å bare ta den, angrer du så er det jo faktisk bare å slutte igjen. Men du angrer ikke vet du!
    Uansett, det er vel fortsatt marked for å få seg en deltidsjobb her nede, men alt er enklere når man er på plass.
    Og pollen er snart over. I hvertfall her nede. Jeg HATER gress. Skjønner ikke hvordan det kan vært tillatt. SNUFS.

    • Æ håper ikke æ angre. Eller kanskje æ gjør det hvis æ ikke får meg jobb når æ er ferdig. *sukk*

      Håper også æ finner meg en deltidsjobb der nede. Vudere å bli støttekontakt hvis æ ikke får noen annet.

      Dessuten så syns æ at gress burde forbys.

  3. SLUTT Å KLAG PÅ VARMEN! Det e så få dager med skikkelig varme så vi må nyte dæm 🙂

    Lucky you som skal flytte til Oslo, dypt misunnelig 😉

    • Egentlig så har det vært litt godt med varme, men det hadde vært bedre om ikke alle allergi plagan hadde kommet med den. *Sukk*

      Du kan sikkert snike deg med hvis du vil. 😉

  4. Har du plass til mæ i kofferten da? Mæ å klærne og sko 😉

Legg igjen en kommentar

