Jeg har hatt en litt dårlig uke.   8 comments

Jeg har dessverre hatt en litt dårlig uke nå. Og dermed har jeg heller ikke være så veldig bloggehumør, selv om jeg hadde tenkt å blogge i helga samt å legge ut litt bilder. Men det har det ikke blitt noe av. Mensen nærmer seg hos meg nå, og det kjennes på humøret mitt. Dessverrre, og det er så forbanna kjipt når dette skjer. Fordi jeg blir gående i slik nedovergående negativ spiral med nesten bare negative tanker i tillegg til at jeg nesten griner til alt av filmer, tv-serier og sanger. Noen som sa p-piller? Jeg tror jeg kanskje må gi det et forsøk som om det kanskje hjelper.

I tillegg har  det jo vært varmt og fint vær her. Egentlig så har det vært godt. God tempratur på godt over 20 grader og masse skyer (og aller aller aller best for meg: bare litt sol innimellom).  Så til det som kommer til å bli innlegget mest oppbrukte ord; dessverre så betyr dette at allergien min har vært i full blomstring. Noe som betyr masse nysing, kløing i øynene samt vanskeligheter med og sovne pga tett og snørrete nese.  De siste dagene så har jeg faktisk håpet på at det skal begynne å regne. Bare slik at jeg får en dag eller to uten alle disse allergiske reaksjoenene. Tempratueren kan faktisk bare holde seg ved like, siden jeg faktisk har likt den.
Ps: 1. Bare 6 arbeidsdager igjen av de fire ukene med daglig jobbing. Og rundvaskingen av barnehagen blir visst ikke så ille alikevel, siden det tydeligvis bare er veggene igjen. (Oh yeah) Så i morgen må jeg dra innom der en tur for å høre hva som er vasket, og hva som evt er igjen til meg.
2. Jeg vet ikke helt om jeg skal skrive et innlegg om det som bekymrer meg mest, det om jeg skal studere eller om jeg bare skal satse på om å få meg en jobb i stede. For begge deler virker like usikkert nå. Og de negative tankene hjelper ikke så mye. Jeg håper faktisk mensen kommer snart, slik at jeg kan bli kvitt dem.
Posted 16. juli 2009 by IborgLisa in Div. poster

8 responses to “Jeg har hatt en litt dårlig uke.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nu e d ikke lenge igjen til du får vite kor ka nettopp! tror egentlig æ også burde prøve p -piller..

  2. Teite dårlige dager. P-piller kan gjøre ting både bedre og dårligere. Jeg byttet pillemerke (fra Yasmin til Cerazette) og det gjorde meg veldig ustabil, og huden min ble helt forferdelig… Så velg merke med omhu, les om det og snakk med legen din.
    Vet forresten ikke om jeg har sagt det/du har sett det: jeg har utfordret deg http://www.plosiv.net/?p=2314 😉

    • Utforderinnlegget kommer, har bare ikke orka å ordna det. 😉

      Skal kontakte legen ang p-piller. Begynne å bli av masse menssmerta og ubergenlige blødinger. (Too much information, i know. )

  3. dårlige dager – kjipt. dårlig uke – enda kjipere. Allergi er noe herk, det kan jeg skrive under på, og i år ser det jo ut som sesongen ikke har tenkt å gi seg. Trodde merkelig nok at dere var litt forskånet fra det verste der «oppe», men den gang ei skjønner jeg. Nuvel, det er snart vinter. Liksom.
    Og ja, hvorfor vente lenger med de der pillene, det skal mye til for at det blir verre!

    ps: ha litt finere dag i dag da 🙂

  4. Men men men snart er du her nede igjen 😀
    vi må finne oss et sted å bo også må vi begge finne oss en bedre jobb, heltid på mæ og deltid på dæ!
    åsså ska vi masse dra på kino, bli sporty… hostkremt. i allefall masse kino..

    • Men men men vi må finne en passelig plass og bo, og en forhåpneltigvis så må det være noen som vil ansette meg. Og vi skal bli sporty og dra på kino. Æ kan jo ikke bare jobbe og studere.

Legg igjen en kommentar

