Varm jobbing.   4 comments

Det er sol og varmt her i dag, med noen tåkebyger kanskje langt ute i fjorden. Dessverre når det er sånn her varmt sånn som i dag så er det ekstra varmt inne på legesentret. Men det fikses på ved at jeg bruker kortbukser og vide t-skjorter. Også lurer jeg litt på om jeg kanskje skal bruke singletter på de varmeste dagene, men jeg føler samtidig at det kanskje blir litt dumt siden den som har legevakta som regel er der, samt at det kan komme folk til legevakt.  Så da blir det vel heller at jeg bruker de gamle styggeste t-skjortene min.

På mandagen var jeg å vasket på ei avlastningsavdeling her. Og ei av damene som er der nå sa at jeg hadde fint hår. Så jeg følte meg litt glad da når jeg dro hjem. Koselige damen!

I løpet av uken kan det hende det kommer noen bilder i løpet av helgen. Jeg må mest sannsynelig legge  bilder inn på pcen da, så da kan jeg legge ut noen. Det er så arti å ta bilder med dette kameraet, selv om jeg ikke har brukt det så mye enda. Jeg må bare ta å investere i et større minnekort, slik at jeg har plass til litt flere bilder.  😀

Ellers så har jeg lest ferdig en bok i dag, a spot of bother av Mark Haddon. Me liked that one. Også har jeg lest ca 2 sider av This Charming Man av Marian Keyes. (Etter den er ferdiglest så skal jeg mest sannsynlig være smart å lese Jane Eyre).

  • Please note: et innlegg uten syting. 😛
  • Blir det helt feil av meg å lure på om turnslegen her er homo? Fordi det jeg har fått litt inntrykket av det, men samtidig så kan jeg egentlig oikke helt spørre.
Posted 8. juli 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Varm jobbing.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det er notert.. lurer på om æ skal kalle min blogg for syte bloggen.. det er liksom bare da jeg blogger når jeg har noe å syte over.. ble forresten ferdig med bok nr 2 av shoppeholikserien og er begynt på 5. bok av den vampyr serien jeg leser om. og ikke helt ferdig med bok nr 2 i serien om sagaen om valhal; IDUN

    • Kordan vampyr serie er du leser? Æ klare faktisk aldri å huske det.

      Har forresten bestilt meg bøker fra play. Barrytown-trillogien i ei bok, og ei som heter Wilderness av Roddy Doyle.

  2. Ka i alle dager som e galt med å bruke singlet på jobb? Bedre det enn stygg gammel t-skjorte 🙂

    Og æ glede mæ til bilder 😀 Kan ikke ha speilrefleks uten å dele bilder 😉

    • Fordi æ ikke liker overarmen mine så godt. Og fordi atte æ ikke har hatt lyst til det. 😉
      Men æ tror æ kanskje æ må ha på i mårra uansett.

      Og bilda kommer snart. 😀

Legg igjen en kommentar

