Trett søndag.   6 comments

I dag er jeg bare trett, selv om jeg har fått nok søvn. Det hadde sikkert gjort hjulpet med en sårt tiltrengte gåturen, men jeg orker ikke noen slike ting (selv om jeg burde *sukk*). Jeg har ikke gjort noe særlig i dag. Lest en del, brukt pcen, hengt opp klær, satt på en maskin med mer klær. Så nå skal jeg ut igjen og henge opp klær. Også gruer jeg meg til å jobbe i morgen. Selv om det egentlig er godt å ha noe konstruktivt å gjøre i ukene. (Bortsett fra at 7 uker med renholdsjobb suger når man er lei etter 2 dager. Jeg trenger seriøst en annen (deltids)jobb fra høsten uansett hvor jeg ender opp hen).

I går var det litt bedre enn i dag. Da var jeg og mamma på Sortland. Det var koselig, selv om jeg ble sliten i føttene og egentlig ikke endte opp med så mye. 3 t-skjorter og 1 thighstting. Sånn går det jeg alt jeg finner enten er for lite eller for stygt.  Jeg fant en kjempefin bukse på en butikk som jeg prøvd, og der det ikke var større størrelser. Så den kom ikke over rumpa mi en gang. Det er litt kjipt det.

Og litt mer positivt: Jeg har fått kjøpt meg sånn speilreflekskamera jeg vil. Så nå sitter jeg bare å lurer på om jeg skal kjøpe ett minnekort til kameraet som er større enn det jeg allerede har, eller om jeg skal la være.

Itillegg så skal jeg være alene hjemme snart. Så det betyr at jeg kan se filmer og serier på tven uten å tenke på at mamma kanskje skal se noe, og det betyr at jeg slipper å se det på pcen. Jaaa.

Posted 5. juli 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Trett søndag.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hm, speilrefleks altså?? Du vet jo at det betyr at du må legge ut masse masse bilder?? Fordi at æ vil nemlig se bilder, æ like å se bilder! 🙂

  2. har du fått prøvd det ut noe nu da? glømte å spørre dæ om det på tlf i sted..

  3. sv:
    Tusen takk : ) du klarte nok å ikke bli misunnelig 🙂

Legg igjen en kommentar

