At det går an.   4 comments

Å bli av sommerjobbinga etter bare 2 dager.  Tidligere har jeg ikke vært lei etter så kort tid, selv om det er kjedelig.  Itillegg til at jeg syns det er kjedelig, så gruer jeg meg. Til den fjerde uka jeg skal jobbe, når det blir den siste uka med «vanlig» jobbing + rundvasking av en barnehagen.  Det er så kjipt, og jeg er så redd for ikke å bli ferdig, og jeg er redd for ikke å bli ferdig. Så nå lurer jeg bare på hvorfor jeg iallverden er så dum at jeg faktisk har gått med på å gjøre. Også lurer jeg litt på hvorfor «sjefen» har funnet ut at dette faktisk var en god ide i år.

Men uansett så gleder jeg meg til helga. Da skal jeg gjøre noen småting, som å dra innom hos pappa, og vanne blomster osv. Også skal jeg kjøpe mer rosa heklegarn, og et blått sjal som jeg har siklet på en stund. På kveldene skal jeg se noen av de mange filmene som jeg har bestilt nå for tiden.  Det blir bra.

En halv uke (snart) gått, bare 6,5 igjen. *sukk*

Posted 1. juli 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “At det går an.

Subscribe to comments with RSS.

  1. jeg også lei, det er for varmt nede hos oss!! rene badstua.. kanskje jeg klarer å svette av mæ noen kilo i sommer?

    • Ja, det hadde vært noe. Men æ vil aller helst ha singeleta på meg når æ vasker og det er for varmt, men æ føler bare at det blir litt for dumt siden hele kroppen min er litt for stor til å gå sånn på jobb.

  2. Bra du e optimist 🙂 Veldig glad for den her uke fri sørpå, frykte de 5 neste kommer til å være fryktelig laaang!

Legg igjen en kommentar

