Jeg har lov til å bli litt irritert, ja?   10 comments

Jeg har vært å skrevet under på arbeidsavtalene for sommeren i dag. Og oppdaget at jeg skal begynne å jobbe på mandagen. Jeg lurer på om hvis ikke hadde ringt i går, om jeg faktisk hadde fått vite det.  Det irriterer meg egentlig litt. Fordi jeg var hos renholdslederen for snart 14 dager siden (den 12, for å bla levere timelister), og da sa hun at hun skulle sette alt sammen for sommeren. Så da regnet jeg at hun hadde alt klart slik hun hadde det i fjor.  Da hadde hun alt nedskrevet oversiktlig på et ark, samt at alle arbeidsavtalene var skrevet, slik at jeg bare kunne signere.

Altså at arbeidsavtalene ble skrevet mens jeg satt der kunne jeg faktisk ha tåleret. Men ikke det at hun faktisk virket helt uforbedret, til tross hun som jobber der jeg begynner å vaske først begynner ferien på mandagen, og at hun (sjefen) har hatt nesten 2 uker på å fikse det. Greit nok, det er sikkert mye å gjøre om dagene, med å fordele ferievikarer i tillegg til det vanlige. Men det må da vel være mye greiere å være litt mer praktisk rundt dette, slik at det hadde vært mer ryddig for både henne og meg. Og slik at jeg kunne ha sluppet å være der i over en time, mens hun satt og fant ut av ting, og mens jeg satt å hadde mest lyst til å bare drite i alt som heter sommerjobb.

Det som er greit med å begynne på mandagen er det at jeg blir ferdig tildigere, noe som er veldig godt. Bortsett fra at jeg egentlig ikke er det, jeg er ferdig med de 4 verste ukene med jobbing fordelt på 4 plasser. Samt rundvasking av en barnehage samtidig som jeg skal vaske det andre (ogsååå må jeg huske på at jeg ikke vasker for mange timer på rundvasken slik at jeg ikke jobber mer en 7,5 time hver dag. Også må jeg huske å gjøre det skikkelig. Jeg tror ikke helt at det kommer til å bli så bra, siden jeg egentlig aldri har vasket rundt på slike plasser, og at jeg egentlig ikke helt vet hvordan man gjøre det. Høres ikke det morro ut?). Også bare for å være koselig, så fikk jeg påslengt å vaske i barnehagen fram til 14 aug. Men «heldigvis» så er det bare 3 ganger i uken de 3 siste ukene. Men det frister egentlig ikke så veldig mye.

Og så for å være morro så begynner jeg kanskje på HIO 18 aug. Jeg tror det kommer til å rett til helvette, fordi jeg kommer til å være møkkelei av sommerjobbinga. Argh! Akkurat nå så kjenner jeg ikke helt at jeg egentlig trenger pengene så veldig mye!

Posted 24. juni 2009 by IborgLisa in Div. poster

10 responses to “Jeg har lov til å bli litt irritert, ja?

Subscribe to comments with RSS.

  1. aaahhhhhh !!!!

  2. Du har veldig lov til å være irritert… Jeg ville også vært irritert, jeg kjenner faktisk at jeg blir litt irritert på dine vegne. Teite verden!!

    • Noen ganga er verden bare litt for teit. Sånn som nå. Heldigvis så er de 2 første ukan ganske grei, bortsett fra at det er littegranne for varmt inne. 😦

  3. på dine vegner!

  4. tja.. ikke i dag på msn, kan hende i morgen mellom 14 – 17…. etter det er jeg død.. og før på jobb. om da æ ikke ska jobbe sen vakta noe æ absolutt ikke vil.

  5. ja koffer ikke, da slipper jeg i det minste den intense varmen!

Legg igjen en kommentar

