Bytur med mamma.   2 comments

Jeg har vært i byen i dag sammen med mamma, og har spist årets første soft-is, kjøpt to singlet-tunikaer, funnet ut at jeg er usikker på om jeg vil ha en jakke som jeg har vært på utkikk etter og som faktisk fans i min størrelse nå samt at jeg har hatt verdens-verste-midt-i-mensen-mens-smerter. Høres ikke det morro ut? Njeei, kanskje ikke.

For å ta det siste først, så regnet jeg med at det kanskje ble litt smerter men ikke så mye som det faktisk ble. Så jeg endte med å føle meg ganske jævlig, så det endte med at jeg måtte kjøpe noe kaldt å drikke, samt en pakke ibux (siden jeg ikke har smertestillende liggende i håndvesken jeg bruker. Fy skam på meg!). Heldigvis så hjalp det med ibuxen, slik at jeg slapp og spørre mamma om vi kanskje kunne dra hjem fortere enn planlagt.  Uheldigvis så tror jeg humøret mitt påvirket litt tankene jeg fikk om jakken (som jeg er på jakt etter og trenger. Litt sånn sommerlig sportsjakke).  For plutselig ble jeg så usikker på jeg i det hele tatt ville ha den, så jeg endte med å henge den på plass igjen, selv om jeg i utgangspunktet ville ha den.

Men siden jeg må til byen en dag senere i uka også, så kan jeg stikke innom butikken da, for å prøve den på nytt igjen.  Når jeg får slike smerter, så ender alt som regel opp med å bli galt fordi jeg har så vondt. Og det er så kjipt, for jeg har slik nesten hver måned. Somebody shoot me now!

Posted 22. juni 2009 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Bytur med mamma.

Subscribe to comments with RSS.

  1. *pang* traff æ?

Legg igjen en kommentar

