Litt lettere igjen.   4 comments

Nå er ting litt lysere igjen (som om det ikke frister å jobbe kjempelengelangt ut i august). Og jeg var på jobb i barnehagen på mandagen. Det var egentlig kjempegodt det. Selv om det pøsregnet, slik at vi gikk ut senre enn vanlig og avdelingen var fylt med 14 rastløse unger som egentlig trenger og være ute og springe litt.

Ellers så venter jeg bare. På filmene og serien fra play.com som kommer i posten i løpet av uka. 2 -5 dager i følge mailen. Da skal jeg ha dem senest på fredagen. Også lurer jeg på om skal bestille noen bøker derfra, fordi jeg fant en trillogi der til 50-60 kr stykket. Så me wants. Somebody stop me from buying books!

Posted 17. juni 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Litt lettere igjen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. stopppe dæ å kjøpe bøker?! Det er helt steike umulig..

    • Atte du trenger liksom ikke å være frekk her. Fordi at det går an, og dessuten så kjøpe æ ikke bok i dag. Men så var æ ikke noen bokhandlera heller da.

  2. Det er vel bare bra å kjøpe bøker, iallfall så lenge du leser dem? Og så lenge du ikke bruker kredittkort for å kjøpe dem? 🙂
    Godt ting er litt lettere.:)

    • De blir lest, men nå befinner det seg mange nye, uleste bøker i ene bokhylla, så det kan ta litt tid før alle blir lest. 😉

      Har ikke kredittkort, så den saken er helt grei. 🙂

      (Hater den tida før jeg får mensen, alt er storsett bare galt da. Merkelig nok kjennes alt raskt bedre så snart mensen kommer. Bortsett fra litt godtesug og at jeg griner til alt serie, filma og bøker).

Legg igjen en kommentar

