Kjip sommer!   2 comments

Det er det jeg kommer til å få. Ikke noen annen jobb en vaskejobb i sommer. Og det mest sannsynelig til 14 aug. Noe som jeg egentlig synst er i senste laget siden jeg skal begynne å studere til høsten. Kanskje, eller det kommer litt an på hvor jeg kommer inn hen. Og det er litt kjipt i såfall å dra rett fra sommerjobb til studier.  Så jeg håper ikke at skolen bestemmer seg for å begynne i akkurat den uken, for da sliter jeg max. Egentlig så burde jeg høre hvordan det blir hvis det begynner så pass tildig, og siden jeg ikke har skrevet noen kontrakt for i sommer enda, så skulle det vel gå bra.

Egentlig så vil jeg bare ha en annen sommerjobb enn vasking. En som jeg faktisk kan trives i, og der jeg ikke trenger å jobbe så langt i utover i august. Med mindre det hadde vært en deltidsjobb der jeg også hadde sommerjobb, fordi det ville ha vært annerledes. Høres det merkelig ut? Fordi det virker logisk for meg. Og dessuten så vil jeg reise bort en eller annen plass på ferie. Fordi det virker som om alle andre enn meg gjøre det, og det er litt irriterende. Eller ikke så veldig irriterende, det er bare det at jeg så sikkelig-kjempe-alt-for-mye lyst til å reise noen plasser. Mange plasser. *Sukk*

Kanskje jeg bare skal slutte nå. Før jeg roter meg for mye bort i negativiteten igjen, og glemmer slike ting som er bra. Nemlig at jeg har planer for de neste 3 årene, at jeg skal bort her ifra (oh yeah), at jeg kanskje klarer å få meg deltidsjobb med studiene, at jeg kanskje kan begynne å trene igjen (fordi nå begynner jeg å bli ganske så motivert igjen. Bare nye joggesko blir kjøpt), at jeg skal i barnehagen på mandagen og at jeg endelig har fått bestilt litt fra play.com.  Også håper jeg det funker bra å bestille derfra. Og i samme slengen så lurer jeg på hvordan toll bergnes, hvis man må bestille for over 200 kr.  (Hvis det i såfall blir veldig mye så får jeg heller bare sitte å følge med, så kanskje der blir under det igjen).

Posted 12. juni 2009 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Kjip sommer!

Subscribe to comments with RSS.

  1. du må tenke positivt som at etter sommeren har du litt mer å rutte med pga sommerjobben selv om den er utrolig kjip.og da kan du masse bestille på play eller cdon osv..

Legg igjen en kommentar

