Snakk om å være trett.   4 comments

Jeg har vært så trett de siste dagene, og jeg mistenker allergimedisen min for å gjøre det. Fordi hvis det ikke er den, så vet jeg ikke helt hva det skulle være.  Det er kjipt å føle seg så gåen som jeg gjør nå. Så egentlig så lurer jeg om på jeg klarer å sto opp tidsnok i morgen, siden jeg skal jobbe da.

Eller så burde jeg ha vært å gått tur i dag. Det hjalp i går på trøtt og slappheten. Men i dag har jeg jo selvføgelig gangsperre øverst i hoftene mine, og helt nederst i korsryggen. Oh yeah. Det var ikke så veldig godt å gå opp bakken for å hente posten tidligere i dag. På en måte så har jeg veldig lyst til å gå tur fordi jeg trenger det, men samtidig så har jeg aller mest til være hjemme og bake muffins og se på tv i dag. Egentlig så kan jeg jo gjøre begge tingene, men da må jeg ut på tur sånn nå med en gang kjempesnart.

Posted 9. juni 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Snakk om å være trett.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Usj, ikke noe gøy å være trett og sliten. Jeg håper du føler deg litt bedre nå, god bedring…

  2. var d muffinsene? du bakete dem ikke sant? det må ha vært dem som gjorde dæ litt bedre.. bare si ja så sier vi det!

Legg igjen en kommentar

