Søndagsblogging.   6 comments

Jeg bare utsetter. Iallefall turen som jeg burde gå på til i morgen. Mest fordi jeg skal på besøk til pappa i kveld, og jeg ikke helt vet om jeg orker å gå tur nå.

Uansett, så var det godt å være borte. Selv om jeg egentlig også kunne ha tenkt meg å være hjemme de siste dagene før daysi måtte dra til hovedbyen igjen.  Egentlig så savner jeg å bo i nærheten av henne, det trenger ikke nødvendigvis være her oppe, men egentlig bare generelt å bo i nærheten. Fordi jeg savner å bare ringe eller sende sms, også plutselig på ettermiddagen eller kvelden er vi på tur til å gjøre noe. Slike ting som ikke blir helt det samme om jeg gjøre dem alene eller sammen med andre kjenninger.  Men kanskje kanskje til høsten, ja daysi?

En annen det var godt å se borte var treminningen min. Selv om vi ikke fikk gjort så mye mens jeg var der. Men jeg fikk vært i bursdagskaffe hos henne, og det var koselig. Også har hun en ett søskenbarn eller noe, som er like gammel som oss, som faktisk var ganske så heit. Jeg sikle hele ettermiddagen? Oh yeah!

Uheldigvis så fikk jeg ikke tatt så mange bilder som jeg hadde håpet, fordi jeg hadde glemt at det var nesten tomt for strøm på batteriene i kameraet, og jeg glemte å kjøpe nye mens butikkene var åpne.  Men jeg fikk tatt noen bilder med mobilen. Ikke av så mye spennende, men av hundene til onkelen min (som vi besøkte på lørdagen). Hundene var fine, og har litt artie navn. Nemlig Sam Gilbert (som bare blir kalt for Gilbert) og Sven Bertil.  Sven Bertil var litt av en snik, fordi han stakk av med skoene mine som sto til tørk under ovnen. Og i følge onkel så bruker han faktisk ikke å gjøre slik.  Kanskje han bare likte den mindre gode lukten i skonene?

Posted 7. juni 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Søndagsblogging.

Subscribe to comments with RSS.

  1. haha.. ler av bikkja som stekker av med skoa.. du tok vel ikke bilder av han heite søskenbarnet tell tremeningen din?

  2. Er jeg teit hvis jeg synes det er litt fint du utsetter? Det er bare fint fordi da føler jeg meg ikke så alene. Burde ditt, burde datt, sitter og leser gjennom bloggen din istedenfor. Egentlig er det fint å være meg selv om jeg utsetter. 🙂

  3. sv: Ja, det gikk bra på eksamen. Jeg fikk 5’er 🙂

  4. sv: takk ! 😀

Legg igjen en kommentar

