Snart er jeg ferdigpakket   5 comments

Dvs jeg, igjen, har jeg bare toalettsakene igjen. Og noen småting, som fotoapparaet, boken jeg leser i og hekletøyet (+ hekleboken med oppskriften i) igjen. Så er jeg helt ferdig med pakking. Litt mye unødvendig denne gangen også. Men men.

Egentlig så er det største problemet mitt hvilken jakke jeg skal ha med meg. Jeg skal ha en tynn svart kåpe med, men jeg må ha hvertfall en jakke til. Men jeg vet ikke helt hvordan. Fordi den sportsjakken jeg brukt i vinter blir for varm nå, og siden jeg er på jakt etter en tynnere sportsjakkeaktig så har jeg egentlig ingen andre nå. Med mindre jeg tar en av mamma sine, som egentlig bare passer på helt merkelig måte.  Arg, til at jeg ikke finner en jakke, og til vekta mi som gjør at mamma sine jakker ikke passer skikkelig på meg.

Jeg håper at jeg blir bedre mens jeg er der, slik at jeg får begynt å gå turer igjen. Fordi det trenger jeg hvis jeg skal klare å gå ned i vekt. Alt blir bare tull med meg nå. *sukk*

Ps: Jeg håper egentlig det blir litt masse regnvær her mens vi er bort, slik at katta holder seg mest inne. Ellers så er jeg redd for at han skal finne på å stikke av, siden det ikke er noen sammen med han hele tiden.

Posted 27. mai 2009 by IborgLisa in Div. poster

5 responses to “Snart er jeg ferdigpakket

Subscribe to comments with RSS.

  1. ikke enig med regnværet… men er blitt bedre. utsatte bukta turen til i morgen.. mot min vilje, men orka ikke å trenge meg på når jeg ikke er ønsket i dag.. selv om hun viste at jeg skulle komme..

  2. ringte du? ka snakka vi om?

  3. mest sannsynelig.. egentlig ganske logisk..

Legg igjen en kommentar

