Litt gåen meg?   8 comments

Eh nei. Ikke i det hele tatt. Eller kanskje bare pittelitte granne. Jeg var med mamma i byen i formiddag, noe som egentlig var et ganske så dumt trekk. Selv om jeg fikk kjøpt solkrem med faktor 25 som er bergnet for ansiktet. Fordi jeg ble bare veldig sliten, ble ekstremt matlei og hadde ikke lyst på noe mat til kaffen eller noe som helst til middag. Så det ble en liten bit av det mamma spiste (grøv baguette ting med masse ekkel majones, egg og ekkel røykelaks), og havrgrynsgrøt til middag. Fordi ingenting fristet. Og i tillegg så var jeg og mamma innom på klesbutikker fordi mamma skulle ha noen nye klær, og dermed følte jeg meg bare masse ekkel og mensenfeit. (Ikke at det siste ikke er sant, men det er 10.0000 ganger værre når man har mensen).

Kvelden har faktisk vært litt bedre. Fordi jeg fikk slappet av etter middag, selv om jeg ikke klarte å sove (selv om det var det jeg aller helst ville).  Så fikk jeg i meg en kopp kaffe, og fikk planlagt kinotur med daysi. Vi så Star Trek. Ikke at jeg faktisk liker sci-fci filmer, men denne likte jeg faktisk. Så selv om jeg faktisk ble slapp, og hadde midlertidige stillingsproblemer, så var kvelden bedre enn resten av dagen. Så nå skal jeg legge meg snart. Resten av teen skal bare drikkes opp først.

Posted 22. mai 2009 by IborgLisa in Div. poster

8 responses to “Litt gåen meg?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Huff dakar! Kanskje du skulle prøvd p-spøyte? Når æ gikk på den så hadde æ aldri mensen, og det føltes litt som himmelen!

  2. Hæhæhæhæhæ…mensenfeit?? 😀

    Vel, av og til slår det oss at vi herrer faktisk kan ha noen fordeler av og til. Men så kommer vi plutselig på at vi kun er feit, og det er jo ikke bra. Eller så kan vi jo skylde på mansen, hvilket i vår alder sikkert er en eufemisme for den mannlige overgangsalderen! 🙂

    • Å føle seg mensenfeit er kjipt, som om det ikke var nok med masse blødninger og dritt. 🙂

      Feit er æ uansett, selv om æ prøve å gjøre noe med det.

  3. ikke om man går inn i storveis butikken. der er ingen feite i følge ho der supreflinke selgeren.

  4. pyton feeling, det ene gjør ikke det andre bedre akkurat nei! Men om hundre år er alt dette over vet du 😀

Legg igjen en kommentar

