Er det ikke typisk?   8 comments

At man blir forkjølet og har mensen på samme tid? Det er iallefall blitt typiske for meg siste gangene jeg har vært forkjølet de siste gangene. Som har vært 4-5 ganger (alt etter hvordan du regner det) siden oktober. Jeg vil ikke være forkjølet. Derimot vil jeg være frisk nok til å gå tur. Nå er jeg så tett i nesen og sliten i kroppen at jeg blir andpusten av å gå opp trappen. Jeg håper jeg blir bedre til helga, slik at jeg kan farte samme med daysiblue fram til pinsen.

I pinsen skal jeg dra å besøke tanten, og der har jeg faktisk ikke vært på rundt 5 år. Så det blir litt morro å dra dit igjen. Jeg skal se om jeg ikke kan få tatt noen bilder der å legge ut. (Kanskje jeg og daysi kan dra å kjøpe nye digitalkameraer før den tid, ja?)  Det blir litt bra egentlig å besøke tante, selv om det begrenser tiden jeg og daysi kan bruke sammen. Jeg får heller beslag legge henne litt fram til jeg drar. Takk og pris for at konfirmasjonen er nå jeg ikke er hjemme. 😉

Posted 20. mai 2009 by IborgLisa in Div. poster

8 responses to “Er det ikke typisk?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sier bare en ting: KIWI! Spis to kiwi daglig så blir du ikke forkjølt 🙂

    Syns dokk skal dra å kjøpe digital kamera, så kan dokk legge ut masse bilder fremover 😀

  2. Det er helt typisk at alt kommer samtidig… Grr!;)

  3. Vi ønsker bare god fornøyelse… 😀

  4. Uff så ekstremt typisk og kjedlig.

Legg igjen en kommentar

