Min 17 mai.   6 comments

Har ikke vært så bra. Eller den har vært helt grei, men for å gi litte granne for mye informasjon: jeg har hatt en litt veldig følsom pms dag i dag. Mer det at jeg griner for ingenting, og alt jeg prøvde av klær satt stygt på meg i dag. Så jeg orket ikke dra noen plasser i dag. Selv om jeg hadde delvis bestemt meg for at jeg skulle dra på cafen på skolen hvis det ble fint vær.

Til tross for tåka som lå her i morges så har det blitt en kjempefin dag i dag. Bortsett fra humøret mitt. Men gjett om jeg føler meg patetisk siden jeg ikke orket å dra på skolen. Mest fordi humøret mitt var som det var. Bare så det er sagt så fant jeg noe å ha på meg, men det hjalp ikke så veldig mye. (Heldigvis så ble det bedre etter at mamma og jeg grillet middag på veradanen og satt der og spiste. Men tårene er i klar så snart jeg ser noe som være emosjonelt. Guud spar meg snart for pms og mensendriten).  Det har egentlig vært sånn at jeg nesten skulle ønske at jeg skulle jobbe i dag, bare for at ha en god grunn til ikke å dra noen plasser.

Bortsett fra humøret mitt så klør det i halsen min. Så jeg håper virkelig ikke at jeg blir syk nå som daysi snart kommer hjem på en snarvisitt.  Det blir bare kjipt det. Det gikk forkjølelse blant de ansatte i barnehagen, så viss jeg er uheldig så er jeg virkelig blitt smittet der. Arg.

Ps: Daysi: Når jeg kommer inn på skolen i Oslo, så skal vi feire 17 mai sammen neste år igjen. Og ikke noe jobbetull på deg da. Med mindre vi begge skal gjøre det. *hostkremt*

Posted 17. mai 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Min 17 mai.

Subscribe to comments with RSS.

  1. sv: Det er Ingrid Olava som har laget den sangen 😉

  2. skal ikke jobbe neste år på 17. mai. tror æ da.. du veit mæ som aldri tenker mæ om før æ svarer ja tell ting..

    • Njaa. Æ vet jo det. Men æ sa nei til å vaske på fredag fordi æ er forkjøla og æ ikke vet kordan formen min er da. Selv om æ trenger penga. Så du sier ja til ting, og æ sier nei til ting når æ er dårlig.

  3. Åååååh…. Håper du er i myyyyye bedre form nå da…. Hvis det er noen trøst, så så ikke jeg ut på 17 mai jeg heller. Bunaden har krympet i skapet det siste året så den fikk jeg ikke på. I tillegg har knærna mine est opp som noen vannballonger (Legger på meg på de merkeligste steder) og kjolen jeg hadde på meg gikk til midt på knærna så da kan du jo tenke deg selv hvor lekkert det var. *grøss* Men det regnet ikke da 😀

    • Bra det er flere som har hatt det litt mindre koselig i perioda på 17 mai.

      Bedre og bedre. Har bare blitt forkjøla og fått mensen, men er ikke helt sikker på om det kvalifisere til det bedre. 😉

Legg igjen en kommentar

