Solbrent jobb   8 comments

Eller dvs jeg ble litt solbrent i ansiktet mitt i går da jeg var på jobb i barnehagen. Heldigvis for meg så har ett par av de ansatte vært litt syke denne uka, så jeg har jobbet onsdag, torsdag og i dag. Så mao har jeg jobbe fire dagers arbeid på tre dager. Og gjett som får penger til sommeren. Jo ME! 😀

Det har vært fint vær, så vi har egentlig vært ute nesten hele tiden. Eller vi har vært inne fram til i 10 -tiden, også har vi vært ute. Bortsett fra den tiden vi har brukt på å spise lunsj. Og på en måte så har det vært littegranne godt. Så akkurat nå for tiden kjennes det kanskje litt godt ut å være meg. Selv om jeg jobbet så lite forrige måned at det ikke ble så mye lønn denne. 😛

S5021427

S5021426

To rosebilder av den rosa mi her på rommet mitt (bare fordi jeg tom for de tingene jeg hadde planlagt å skrive om. Sånn går det når jeg ikke blogger når jeg husker på det).  Den er faktisk mer oransj enn det ser ut, og uheldigvis så har jeg ikke photoshop på pcen min lengre, så jeg får ikke gjort noe med dem. *sukk*

Også er det bare en uke til daysi kommer jeg. Det gleder jeg meg til, for hun bør har litt tid til meg. Ellers blir det bråk. Mohahahaha!

Posted 15. mai 2009 by IborgLisa in Div. poster

8 responses to “Solbrent jobb

Subscribe to comments with RSS.

  1. det er så deilig med sol 🙂

    http://tuvaah.wordpress.com

  2. æ veit nu ikkje om æ har tid… kanskje æ vil bruke tida på andre teng .. sånn som å sove lenge og aldri stå opp? å yeah er kommet i det humøret igjen.. i hvertfall for denne måneden..
    kremt..
    menne du må hjelpe meg med å finne på ka æ ska gi han pappa i bursdagsgave.. han har jo bursdag neste søndag. han begynner å bli gammel han.
    Nu skriv æ masse drit fordi æ e sulten og du er ikke på facebook og æ ikke gidder å logge mæ på msn.. kunne ha ringt men gidder ikke å bruke energi på å bruke stemmen min etter en lang dag på jobb hvor stemmen er viktig å bruke.. gud æ e lei av den jobben.. men snakkes nok snart igjen før jeg plutselig er der oppe i nord. lurer på om jeg kan skrive masse masse på denne kommentaren.. slik at den blir lengre enn innlegget? skader jo ikke å prøve.. mohahaha.. men gidder jeg å taste mer?

    …….
    nei.. snakkes!! 🙂

  3. Joda, solen har kommet for fullt de siste par dagene, og iført shorts og t-skjorte har vi de siste par dagene utført heftig og svettefrembringende arbeid i hagen hos moderen der ute på øya. Så nå sitter vi faktisk her på ferja på vei tilbake til Oljebyen og taster. Mobilt bredbånd er en fin oppfinnelse.

    Håper ellers fortsatt at det ordner seg for det med de der jobbegreiene. Akk, det skal i sannhet ikke være lett alltid. Ha en ellers fornydelig 17. mai, selv om det er søndag! 🙂

    • Noen menneska er bare direkte smarte som finner opp ting. Og da ikke de som tilfeldigvis finner opp noe. 😉

      Du og fruen må også ha en nydelig 17 mai. Selv om den er på den kjipaste dagen.

  4. Bra folk e syk så du får jobba 🙂

    Damn det har vært bra vær den her helga. Deilig å jobbe fredagen, og håpe morradagen og uka blir like bra!

    • Haha. Ja, det er bra. Bortsett fra at halsen min ikke har det så bra nu.

      Ja, det håper æ også. Med mindre de fortsatt er syke i barnehagen så blir det bare vaskinga på meg i neste uke. Men da håper æ det blir fin vær sånn at æ kan gå tur i det. Jaaa. 🙂

Legg igjen en kommentar

