For en sløv regndag.   6 comments

Arrgh sier jeg bare. Fordi selv om jeg egentlig liker regn, så liker jeg ikke at jeg ikke får til å skrive ferdig en jobbsøknad. Man skulle jo tro at jeg hadde fått teket på det nå, men det har jeg jo tydeligvis ikke siden jeg sliter like mye hver eneste gang jeg skriver en søknad nå. Så dermed er det bare arrrgh! Det jeg sliter mest med er å formulere meg slik at jeg virker aller aller aller mest attraktiv for jobben (noe som jeg tydeligvis ikke er uansett hvilken jobb jeg søker på, men det er egentlig en annen sak).

Ellers i dag har jeg ikke gjort noe mye egentlig. Mest fordi jeg bare har hatt lyst til å se på film eller serier i hele dag. Heldigvis så har jeg klart å redusere det til bare en episode av The wire.  Kanskje det blir noe mer i kveld, selv om jeg egentlig burde ha gått tur da.  *sukk*

Posted 11. mai 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “For en sløv regndag.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Slep dæ ut på tur så kan du se the wire med kjempesamvittighet etterpå!

  2. Sitter med samme utfordring her, det er vanskelig å skrive søknader. Å gå tur og få frisk luft hjelper forresten på kreativiteten og tankeaktiviteten. 🙂

    • Frisk luft og musikk hjelper på så mye. Bare synd at den der dørstokkmila er så lang noen ganga. Uheldigvis så klarte æ ikke å overvinne den på mandagan, spesielt kjipt er det siden æ har vært flink og gått tura en periode. *sukk*

  3. henger meg med de andre jeg.. bare for å ha kommentert litt her når jeg førsk henger med..

Legg igjen en kommentar

