Hvitløksånde og oransje roser.   4 comments

Her sitter jeg med hvitløksånde etter å ha spist salat, marinerte kyllingfiler og hvitløksbaguetter sammen med mamma. Og gjett om det var godt. Nam nam. Sånn kan jeg spise meg stappmett på, men heldigvis så er jeg bare akkurat passe mett.

I nesten hele dag har jeg vært i byen sammen med mamma. Hun skulle klippe seg og se etter noen klær og nye bunadsko i tillegg til at vi skulle handle litt matvarer. Egentlig så skulle jeg ha dusjet før vi dro, men så fant jeg ut at jeg ikke ville være med (= jeg ikke orker å dusje så tidlig likvel), men så ombestemte jeg meg i siste liten. Så dermed har jeg vært i byen med skitten hår og følt meg så veldig lite lekker at det halve kunne ha vært nok.

Egentlig så leter jeg etter noen skoletter med ikke så veldig høy hæl, joggsko, en litt fin lett vår/sommer hverdagsjakke og kanskje en litt lettere sportsjakketype (som jeg kan bruke i barnehagen på denne tiden). Men jeg finner jo selvføgelig ingenting. Og det suger max. Så det så. Dette betyr vel at jeg må ta meg enda en dag i byen på jakt etter slike ting.

Da vi var å handle mat på Obs, så hadde de 20 roser for noen og femti kroner. Og det ville mamma kjøpe og av en eller annen merkelig grunn ende vi opp med ei mine favorittfarger på roser, nemlig oransje. (Den andre favorittfargen min på roser er faktisk rosa. Så rosa roser er litt morro å si fort).  Så når vi kom hjem og mamma satt rosene i vaser, så fikk jeg en av rosene inn på rommet mitt. Og den er så fin her den står.  Bilde kommer kanskje senere hvis dere er snille.

Posted 9. mai 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Hvitløksånde og oransje roser.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Typisk shopping. Når man treng noe finn man ingenting, mens når man drar ut å skal bare se så finn man tonnevis..

    Æ e veldig snill å vil veldig gjerne se bilde

  2. rosa rosa rosa rose rosa rose.. haha.. kor e de bildene hen??

Legg igjen en kommentar

