Noen ting ikke burde ha vært lov.   4 comments

Merkelig nok ikke noe jobb,studie eller kriminalitetrelaert. Men det burde ikke ha vært lov med sider på internett som kan bestille fra. Bokhandler for eksempler. Men der tror jeg at jeg skal klare å styre meg litt til. Iallefall til jeg har lest ferdig rundt 3-4 bøker til. 😉

Men jeg tenker på sider som selger filmer. Jeg har funnet meg en del ting på play.com som ikke er så dyrt, og som jeg har veldig lyst til å bestille. Men som mest sannsynlig ikke blir før til lønna mi kommer i neste uke. Eller dvs si det kommer litt an på hva de sier hos opptikkeren (om jeg evt trenger meg nye briller) på fredagen.

I tillegg så har jeg en kode på cdon på gratisporto, men da må jeg bestille før 31 mai. Så da er det ikke sikkert at jeg bestille så mye på play hvis jeg også skal bestille derfra. *sukk* Jeg tror jeg serisøt trenger meg en fast jobb, slik at jeg kan sette av litt penger hver mnd til bøker og filmshopping.

Ps: Raking er vel god treninga, ja? Hvis ikke sier vi det. Jeg orker ikke å gå tur i kveld, og jeg sa til mamma at jeg heller kunne rake litt i hagen. Flinke meg kanskje.

Posted 5. mai 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Noen ting ikke burde ha vært lov.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Raking e god trim! Nemlig 🙂
    Æ bestilte 4 bøker i dag som æ ikke har råd til, men men.. Lære aldri 😉

  2. det er enkelte ting som ikke kan læres.. sånn som å ikke bestille ting fra nett.. helt umulig å lære det.

Legg igjen en kommentar

