Jeg er flink pike.   6 comments

Iallefall innimellom. For i dag har jeg faktisk gjordt det jeg har hatt planer om ganske så lenge. Nemlig rydde litt i bokhyllene mine. Dvs kaste masse blader, legge bort masse gamle skolebøker og papirer (som bare har blitt liggende og aldri lagt bort), og plassere alle bøkene mine på plass. Og i tillegg rydde i dvd’ene min. Så nå er det ganske ryddig og fint her på rommet mitt. Enn så lenge.  (Eller dvs rommet er ikke helt rent, siden jeg skal skifte på senga og vaske rommet mitt i morgen. Men det kan sikkert hysje litt om akkurat nå).

Så da jeg var ferdig med rommet mitt så var jeg ganske så varm. Og var det litt godt å gå ut og henge opp klærene mamma vasket tidligere i dag.

Men det er ikke bare i dag jeg har vært flink. Fordi det var jeg i går også faktisk. Jeg var innom i byen for å ordne håndvesken min, så da fikk jeg gått innom optikkeren og bestilt meg en time der (noe som jeg skulle ha gjort i hverfall i over ett år). Og så fikk jeg vasket nesten hele huset i går kveld. Siden mamma ville gjøre det i går i stede for i dag.  Mamma var å fikk skifte dekk på bilen og kom hjem akkurat da jeg skulle til å begynne å vaske gulvet. Så da endte det med at hun tok kjøkkenet og stua mens jeg tok resten.

Også skal jeg være flink og gå tur i kveld, siden jeg ikke orket det i går. Dvs den fjerde turen min denne uka. Kanskje det faktisk begynner å komme seg nå sånn at jeg faktisk går ned i vekt?

Det som var litt kjipt i påska var jeg at jeg ble hekta på Ben and jerrys is. Og gjett hva jeg vil ha? Jo, men Ben and jerrys, som de ikke selger noen plasser her. Tror jeg da. Jeg vil ha Phis food (og jeg som egentlig ikke liker sjokoladeis).

Posted 1. mai 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Jeg er flink pike.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du e flink ja.. skulle ønske æ greide å finne energi til å ha stor rengjøring her i kåken.. pappa driver på hjemme, og e kommet frem til at han faktisk må male stuetaket for d ble liksom ikke rent, bare gråere og gråere etterhvert som han vaska mer og mer på d.. æ prøvde å si at d e soten som gnikkes utover..

    Du e flink å gå tura og.. sjøl kommer æ mæ ikke ut på tur no.. må vente en ukes tid før æ kan begynne å gå turer igjen tror æ..

    • Æ er uheldigvis ikke så flink bestandig – selv om æ skulle ønske æ var det. Men nå har æ tenkt på det så lenge at det var deilig å ha det gjort.

      Kjenner meg merkelig nok letter i kroppen, selv om vekta tydeligvis ikke mene det samme. Så da går det greit å gå tura, men tvile på at det blir så mye av det i sommer.

  2. du er flink du, jeg er ikke fult så flink. Har ikke vært det på lenge.. eier ikke energi til å være flink.

  3. Lord korr effektiv du e! Hente litt inspirasjon her 🙂

Legg igjen en kommentar

