Jeg undres litt.   3 comments

På litt av hvert egentlig.  På hvordan ting blir av fra høsten, og om  jeg klarer å få meg en eller annen deltidsjobb sammen med studiene mine (jeg krysser forskjellige ting her).  Og litt på om jeg egentlig klarer å finne noe annet å gjøre enn å vaske i sommer (daysi minn meg på om mailen jeg skal sende til deg). Noe som egentlig vil si at jeg må sende en søknad snart (til Dressmann).

Også lurer jeg litt på om jeg skal kjøpe meg nye joggesko. Til å jogge i, og ikke til hverdagsbruk. Men så er det ikke sikkert at jeg klarer å jogge, siden jeg egentlig bare føler meg dum da. Spesielt siden alt fettet bare deiser rundt, haha – jeg ser det for meg.

Men så lurer jeg også litt på om jeg skal bestille på play.com. Jeg har funnet to filmer der jeg har lyst på, som til sammen koster rundt 14.37 pund.  Og hvis jeg har regnet rett så er det under 200 kr (for å unngå toll *plystre*), så dermed burde det gå.  Men jeg er ikke helt sikker på om jeg klarer å bestemme meg helt enda.

Posted 27. april 2009 by IborgLisa in Div. poster

3 responses to “Jeg undres litt.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du må slutte å lure og rett å slett bare gå over til å gjøre 🙂
    Ingen ser teit ut når de spring, folk blir bare imponert. Og filmer e bestandig bra å kjøpe, uansett!
    Også søke du sommerjobb, og til høsten ordne ting sæ 🙂

    Ai like uuu. Haha. 🙂 Æ må bare få knødd meg til å kjøpe nye joggesko snart. Kan prøve litt å jogge litt der det ikke er så synlig at æ gjør det.
    Sommerjobb får æ sikkert uansett – æ vil bare ikke vaske. Så æ må nok skrive søknaden snart, i helga.

  2. Du ikke undre, bare kjør på!! fikk eposten, har bare ikke sjekka linkene enda.. må lufte hodet mett litt til.

  3. Æ tror ikke æ skal kjøre for mye på på play.com, fordi det kan fort bli littegranne dyrt. *hostkremt*

Legg igjen en kommentar

