Rett top searches?   7 comments

I følge top serches- statestikken min akkurat så har folk kunnet søket på fine pupper og/eller hekleoppskrifer og funnet bloggen min. Noe som jeg ikke helt skjønner – siden da jeg gjorde det samme så fant jeg den ikke. Altså det med de fine puppene, og ikke hekleoppksriftene.

Ps: De dumme tankene mine er stortsett blitt borte. Bare noen få mindre igjen, litt bra for meg iallefall.

Posted 18. april 2009 by IborgLisa in Div. poster

7 responses to “Rett top searches?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hm, så du bruke skapskrive om store pupper? Jaja, bra det kommer frem her 😉 Bra i Oslo? Hvorfor ingen Oslo bilder? Har man blogg skal man legge ut bilder fra turer 😉

    Æ tror ikke æ har skrevet noe om puppa. Kanskje det er et pc-spøkelse som har tatt litt over her? (det kan i såfall forklare koffer pcen min er litt treig nu).

    Men de derre Oslobildan ble ikke tatt, bortsett fra noen bilda av dyran. Det var bra der, bortsett fra at det gikk littegranne for fort.

  2. Top serches? Åh, du mener vel searches. Pupper…? På din blogg? Hmmm… 😀

    Æ visste at det ble noe feil, men æ klarte selvføglig ikke å se hva som mangla. (Noen ganga så lurer æ på om æ har litt mild dysleksi).

    Men det kan hende att puppan er der, du må bare leite godt. 😉

  3. Skal se de har søkt etter oppskrift på heklede pupper…? 😉

  4. jeg har noen bilder.. .mohaha ..
    av dæ i fra påsken… men orker liksom ikke å være ond nå..
    menne puppa?? det har du sikkert fått inn i en eller anna setning. orker ikke å finne det ut..

    • What? Oh nos you don’t. Det er bra du er for sliten til å være ond. Og er sliten, av å være ut fra ca 10.15 til 16.15. Med bare en pause + lunsjen til ungan inne.

  5. Daysi legge ut bilder, jaaaaaa 😀

Legg igjen en kommentar

