Jeg er ikke så flink til å pakke…   4 comments

…som jeg egentlig burde være.  Som skillsmissebarn, med pakking annenhver helg, og det er jeg pakket tingene mine fra da jeg var gammel nok, burde ha gjort meg til en flink pakker. Som jeg tror at jeg var da jeg var yngre. Nå tar jeg egentlig med for mye klær, bare sånn i tilfellet vi skal gjøre noe.

Fordi jeg holder på å pakke til påska. Dvs alt ligger fortsatt slengt på senga. Alt bortsett fra truser, bher og toalettsaker. Egentlig veldig mye som ikke kommer til å bli brukt, spesielt siden jeg ikke helt vet hva vi kommer til å gjøre og fordi jeg faktisk blir og shoppe litt der ned. Hvis jeg finner noe da vel og merke. Nå er det klær og evt sko det er snakk om, ikke alle seriene, bøkene og filmene som jeg mest sannynelig blir å kjøpe. Kanskje det til og med blir en ekstra veske hvis det ikke blir plass i kofferten.

Heldigvis er trillekofferten ganske så stor, også kan «toppen» også glides større.

Posted 3. april 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Jeg er ikke så flink til å pakke…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jeg pakker alltid etter mottoet «vi kjører helt til døra», og tar derfor med omtrent alt jeg eier og har. Det er en jentes rett det da, syns du ikke?
    Det er forresten ledig jobb i bokhandelen like ved der jeg bor, på Vinderen, kanskje du skulle søke OG få den OG flytte til Daysi i Oslo? Ja?
    God påske til deg!

  2. Du har vel ikke tilfeldigvis en link til den stillingsannonsen eller noe? Bra å ha deg tilbake igjen.

    Og egentlig så har vi vel rett til det. 😉

  3. Du kan lese det her tror jeg:
    http://www.libris.no/vinderen/index.php?p=display.about

    Hvis linken ikke virker, så bare søk på nettet etter «Vinderen Libris», da finner du det sikkert.

    og kanskje du kan slette det i parantesen i kommentaren over? kremt 😀
    Ha fin Oslo-påske, jeg stikker til Schweden om kun kort tid.

    Sletting done. 😉 Men skal sjekke den mer ut, men æ tror æ skal søke. Det hadde vært litt fint å fått den.

    Kos deg i Schweden, så skal æ og daysi kose oss. Når ho får ferie i mårra kl 13.30. Men men men det hadde vært litt sånn koselig og møtes.

  4. Stakk bare innom for å minne deg om din bursdag i går …. 😉

    Haha, takk. Har ikke vært så mye på internett i påska, så har ikke sjekka vgben så mye. 😉

Legg igjen en kommentar

