Tirsdagsplaner.   3 comments

Jeg hadde egentlig enkelt plan for i dag, først tidligvakt i barnehagen (som viste seg å være fra 7-14.30 istede for til kl 14 som jeg først trodde), så hjem, spise middag, slappe av, sjekke nette og gå tur. Det er selvføgelig det siste som heller ikke har blitt gjort. Fordi jeg endte med å se 1,5 epiosde av ses 3 av Weeds istede.

Mest fordi jeg er litt sliten. Ikke så veldig trett sliten (selvom trettheta kom etter kl 21 i kveld),  men vondt i ryggen og kroppen sliten. Og dessuten så er dørstokkmila kjempelangt. Selv om det egentlig er kjempegodt å bevege seg og gå turer, så er noen ganger vanskelig og komme igjen. Litt fordi jeg har vært forkjøla og dårlig, og litt fordi det har vært så pass dårlig vær i perioder at jeg dessverre har latt latheta mi vinne. Men det skal jeg slutte med. På torsdagen siden jeg skal til pappa i morgen kveld, så orker jeg ikke gå noe da. Eller det  blir jo litt siden jeg skal vaske på formiddagen og jeg går til og fra da.

Og nå venter jeg bare på at klokka skal bli så mye at Private Practice skal begynne. Fordi da skal jeg drikke te, spise frossen youhurt og knekkebrød. Også skal jeg dusje for det er rett i senga. Oh yeah.

Posted 17. mars 2009 by IborgLisa in Div. poster

3 responses to “Tirsdagsplaner.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kjenne til den berømte dørstokken, men gud så deilig når man klare å trø over den og komme sæ ut.

  2. Ja, det er kjempegodt. Og aller best er det når man kommer hjem igjen og er sliten. 🙂

  3. vet du hva? æ har bevega mæ så mye slik at æ har vondt.. klarer ikke å bevege mæ så mye bortsett fra jobb.. helt utslitt og har smerter i ene rumpeballen..

    Æsj takk for opplysninga. Ka du egentlig driver på med på jobb?

Legg igjen en kommentar

