Sliten fredag.   4 comments

I dag har jeg bare vært sliten – selv om jeg ikke har gjort så mye. Sett en episode av Weeds (ses 3), søkt på to jobber, sjekket div mailer, hentet posten, bestilt to filmer og tatt min del av fredagsvasken (to ganger, en trapp og ett bad).Og nå er jeg trett igjen, men jeg skal dra på besøk til pappa snart, så jeg kan ikke legge meg eller bare sløve på sofaen med Stephen King bok som jeg har lyst til.

Jeg har jobbet en del denne uka. Eller tre dager (hvor det var dobbelt på onsdagen), men det blir jo en del i forhold til det jeg gjør til vanlig. På tirsdags kvelden klarte jeg og skli da jeg ut av dusjen. Så jeg datt på ryggen, så dermed har jeg hatt litt vondt, og vært sliten i ryggen. Spesielt når jeg i barnehagen har vært nødt til å bære noen av ungene i forbindelse med legging og bleieskifting, så har det ikke hjulpet så mye på. Så dermed har jeg vært gåen. På onsdagen var jeg så utslitt at jeg sovnet nesten med en gang  jeg la meg. Kanskje like greit siden jeg skulle opp tidlig i går.

Heldigvis så ikke ryggen vond lengre. Og heldigvis så har jeg ikke blitt blå etter fallet heller. Tro meg, jeg måtte sjekke. 🙂

Noen positivie ting har skjedd også denne uka. Mer jobbing, til tross for at jeg har vært gåen, litt mer planlagt jobbing før påske (bare 2 ganger – men det kan jo bli mer uforutsett jobbing). Også har jeg fått et kjempefint sjal/skjerf fra søskenbarnet mitt, som takk for at jeg var kattevakt i forrige uke.

Posted 13. mars 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Sliten fredag.

Subscribe to comments with RSS.

  1. velkommen i klubben.. er bare sliten hele tiden,, og jommen klarte jeg å si ja til i morgen også…

  2. Kanskje det betyr at du kan snike deg til masse masse masse fri i påska ja?

  3. æ tviler siden han ene slutter før påsken..

  4. Må huske på litt egentid også og at ordet NEI finnes. Gjelde mest daysiblue 😉

    Nei er bare en bokstav lengre enn ja, men er desto vanskeligare og bruke.

Legg igjen en kommentar

