Påskeplaner   6 comments

Da har jeg lagt mine planer for påska. Jeg skal nedover til Oslo, og plage Daysiblue. Hihi! Det skal bli bra. Har ikke vært i Oslo eller sett daysi siden påska i fjor. Itillegg har jeg bursdag i påska, så da blir den kanskje faktisk feira i år. Det blir i såfall første gang på hvertfall 3 år.

Uheldigvis så er jeg ikke helt frisk enda. Forkjølelsen henger enda igjen. Arg. Det er bare kjedelig. Jeg har faktisk lyst til å gå turer nå, men siden jeg blir utslitt av å gå opp bakken til veien så er kanskje det ikke så lurt enda. Mamma er dratt på ferie til tante (mamma har vinterferie nå), og jeg har gammel bilen til pappa. Uheldigvis så stoler jeg ikke helt på den på vinterføre, så den står oppe på parkeringsplassen med veien. Som dermed gjør meg helt utslitt før jeg får dratt noen plasser. Oh yeah.

Ellers så måtte jeg bare ringe til jobbene mine på onsdagen for å si at jeg ikke kom. Jeg var dessverre litt for dårlig til å klare og jobbe begge plassene. Kjipt er det. Så nå venter jeg bare på at de skal ringe fra barnehagen igjen. Det skjer sikkert på onsdagen, når jeg må vaske på dagtid. Skolene har vinterferie her, og det betyr at hun som egentlig vasker i barnehagen har nøkkelen sin med seg hjem. Dvs at jeg blir og bruke mamma sine nøkler. Og dvs at jeg ikke har nøkkel til barnehagen. Men det er det som er typisk iallefall.

Posted 1. mars 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Påskeplaner

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fornuftig av deg å komme nedover!
    Jeg skal se an hvor mye jeg skal jobbe, men jeg regner med at jeg kommer meg ned til Oslo en tur

  2. Ja, æ kan faktisk være litt fornuftig til tider. 😉 Håper du ikke må jobbe sånn altfor mye.

  3. Det blir gøy når du kommer!! gleder meg. men den shopping lista di bekymre meg litt.. den var litt vel lang.. men uansett så har jeg vært å kjøpt smoothi bok som vi ska prøve oss på.blande litt vodka i.. hmm

    Æ glede meg også, men fan ta deg hvis du blir syk igjen. For å si det sånn. *hostkremt* Men du vet at shoppinglista faktisk er lengre enn det æ sa til deg? Vi skal også innom platekompaniet og bokhandla, æ trudde det var underforstått. 😉

  4. Oh, æ og vil til Oslo 😉 Trur du blir å råkose dæ! Og god bedring!

    Takk, er snart frisk. Håper æ da. Men du kan være med til Oslo, ja?

  5. Åååå Oslotur kunne jeg også tenkt meg. Ha en fin tur, og kos deg.

    Takk, skal nok kose meg. 😀 Men du kan jo også bli med?

  6. Skal på påsketur å sove i lavo så ingen Oslo på mæ..

    Det blir sikkert bra det også. Nesten like bra som Oslotur. 😉

Legg igjen en kommentar

