Forkjølelsenstid. Igjen.   3 comments

Så dermed var jeg forkjøla igjen. Har egentlig delvis ventet på det en stund. Men heldigvis så har jeg ikke blitt det før, og har heldigvis så langt klart å styre unna influensaen så langt i år.  Men hva skjer når man er forkjøla? Jo, da kommer selvføgelig mensen også. Oh yeah.

Dermed har jeg egentlig ikke gjort så mye i helga, siden jeg begynte å bli dårlig på fredagen. Eller jeg var i byen på lørdagen, og endte opp med en ny bok (har bare 4 uleste fra før, så da måtte jeg nesten ha enda en. 😉 ), ny sjampoo og balsam og en nytt skjerf. Også måtte jeg nesten kjøpe meg en frozen cappochino. Litt dyrt og usunt, men siden jeg drikker det så sjelden så må det vel gå bra?

På onsdagen skal jeg i utgangspunktet jobbe dobbelt. Først senvakta i barnehagen, også vaske på kvelden. Men det kommer litt an på hvordan jeg føler meg. Hadde det bare vært en av tingene så hadde det kanskje faktisk gått bra, men siden det er begge så må jeg se det litt an.

Ps: jeg skal legge ut noen bilder så snart jeg orker å legge dem inn på pcen. Ett av dinsouren jeg fikk, og ett eller to av katta som faktisk sitter i syrinbusken.

Posted 23. februar 2009 by IborgLisa in Div. poster

3 responses to “Forkjølelsenstid. Igjen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Usj korr kjedelig! Håpe du blir frisk snart. Ligg under pleddet med kakao og en god bok, da får du slappa maks av og kroppen blir frisk 🙂

  2. I dag ble det væranes litt lenge under dyna, siden æ fant ut at æ er litt for dårlig til å klare og jobbe dobbelt. Og masse tv i kveld, med popcorn, vann, te, appelsin og banan. Og bittelitt hekling.

  3. kom dæ ned til oslo så begynner du som vikar hos oss, orker ikke mer overtid nå! smitte mæ med forskjølelsen din slik at jeg kan ligge hjemme i senga litt..

Legg igjen en kommentar

