Jeg har fått en dinosaur.   1 comment

Eller iallelfall en tegning av en. Selv om jeg syns det ligner mest på en forvokst skilpadde. Men det kunne jeg jo ikke si til ungen som tegna den til meg.  (Bilde av den kommer etterhvert, jeg må bare få tatt et bilde av den slik at det faktisk vises.)

Ellers så har det ikke skjedd så mye. Har jobbet mandag og i dag, også skal jeg jobbe på fredagen. Tre ganger denne uka er bedre enn bare en. (Arg jeg vil ha fast fulltidsjobb snartest takk). Uansett, så er det foreldrekaffe i barnehagen på fredagen. Ikke at jeg egentlig vet hva  som skjer da. Bortsett fra at det blir både foreldre og kaffe der.  Også skal jeg jobbe i neste uke, og en eller annen gang neste uke så blir det karneval. For å si det sånn: jeg håper ikke det blir den dagen jeg er der, fordi jeg har ingen anelse på hva jeg i såfall skal ha på meg.

I forrige uke var jeg og passet småsøskene mine. Fra onsdags morgen til fredags ettermiddag. Pappa er borte på konferanse og kommer tilbake en eller annen gang denne uka, og stemoren min var i Vesterålen og hadde muntlig eksamen for for noen studenter på høgskolen. Eller noe sånt. Det var litt tungt, og jeg gikk rundt og var konstant trett hele tiden. Heldigvis gikk det greit.

Posted 18. februar 2009 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with

One response to “Jeg har fått en dinosaur.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hei og hopp, der var du! Har ikke hørt noe til deg i det siste. Har du ikke hatt særlig sans for den der oppgraderingen?

    Uansett, ha en fin helg. Håper fortsatt det ordner seg med fast jobb… 🙂

    Æ like meg best her for tiden. Iallfall til ting kanskje blir litt bedre. Har sjekke innom deg, men har bare ikke vært så flink til å kommentere.

Legg igjen en kommentar

