Hold dere før øynene.   6 comments

For her kommer nemlig bilder av kjolene på meg. Jeg liker dem, men det er ikke så veldig fint syn, eller fine bilder.

s5021420

(Jeg blir ikke å bruke den svare kosebuksa under denne, men enten vanlig strømpebukse eller en eller annen for tights, og kanskje en svart singlett: siden bhen ellers vises, og puppene min er ikke fine nok til å gå uten.)

s5021419

(Litt dårlig bilde på hvordan denne ser ut bake. Og rumpa vises heller ikke så godt her. Merkelig nok så er det rompa mi jeg stortsett liker best av kroppen min).

s5021422

(Dette er kjolen som jeg har siklet på siden slutten av november. Det faktum at det har hatt den i min størrelse hele tiden er ganske så utrolig. Denne her ikke noen fancy på baksiden, den er nokså lik på begge sidene. Også er den fotlang)

Posted 9. februar 2009 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , ,

6 responses to “Hold dere før øynene.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fine kjoler. Da mangle vi bare ett ansikt 😉

    Det kommer kanskje ett bilde av et ansikt. 😉 *hihi*

  2. kjolene så kjempefine ut, gratulerer 🙂
    Nå bør helst noen be deg på fest eller noe ganske fort så du får brukt dem!

    Ja, det bør noen faktisk ta å gjøre. Og æ vet kæm æ vil ha den øverste på meg for, og det ikke han tidligare start-spillermannen som er fin. 😉

  3. Kjolan ser fine ut dæm..
    Tror æ begynner å bli sultefora på shopping.. her æ bor e d ikke stort anna enn mat, byggevarer, sportsartikler og elektriskeartikler å få kjøpt.. og d begrense sæ sjøl kor mye man trenger av elektroniske duppedingser i heimen.. så d e godt du holder økonomien i gang… Får lønn denne uka og æ har bare brukt litt under 9000 av den forrige, og d inkl mobil, husleie, benisn, mat..

    Takk. Kanskje du må ta deg en tur inn til en eller anna by snart?
    Men det var da voldsomt kor lite du har brukt, men kanskje det er greit å vise litt sparsomhet?

  4. hehe.. tror nok helst d kommer av at æ har vært innlagt på sykehus noen dager og ikke vært i form til å gå utfor døra i tida etter..
    Va i Vadsø i går, men kjøpte bare en genser på 50% salg, og en sykkellås til sparken.. Gensern e en HH lys rosa genser m hette og lomme..

    Haha – nu føler æ meg bare teit, fordi æ tenkte ikke på at du var på sykehuset. Men da er det kanskje ikke så rart likevel.
    Den genseren hørtes faktisk litt fin ut.

  5. holdt for mæ øyene til æ kom ned hit.. ka æ gikk glipp av??? …

    kremt.. morsomme mæ.. men kjolene ser da fine ut dem.

  6. Ja, du burde ha blitt komiker, bare sånn at du vet det.

Legg igjen en kommentar

