Jeg har litt for mange tanker i hodet mitt for tiden.   2 comments

Og jeg har veldig lyst til å blogge. Men merkelig nok så klarer jeg å skrive de ned når jeg logger meg inn her. Kanskje likegreit fordi da hadde det kanskje kommet hvertfall ett skikkelig negativit innlegg igjen fra meg. Fordi jeg merker at de tankene begynner å komme tilbake. Men jeg har noen få dager planlagt i den ene barnehagen om ett par uker faktisk. Også skal jeg få sendt flere søknader denne kommende uka, inkludert til en butikk som selger musikk og filmer. Kanskje kanskje kanskje jeg faktisk får noe snart?

Så istede for å gå tur for å døve tankene mine, så går jeg heller på stepmaskinen vi har hjemme. Mest fordi jeg er så frosen at jeg ikke orker tanken på å gå tur ute, selv om det egentlig er det jeg aller mest har lyst til. Kanskje jeg skal ta meg en tur nå i kveld, fordi da kan jeg ha ullgenseren (som faktisk er min, og ikke lånt hos mamma) min over ull-tskjorta.  Itillegg er jeg en blanding av å være sunn og og usunn – siden jeg prøver å spise mer frukt itillegg til sjokolade. 😀

På fredagen så hadde jeg en ørliten shopprunde som jeg tror hjalp på humøret mitt. Egentlig så skulle jeg bare innom dyreklinikken og kjøpe tørrfor til katta, finne noe til middag og fylle bensin på hjemveien.  Men så endte det med at jeg dro innom på Lindex, for å se om de hadde den kjolen jeg har siklet på. Og det hadde de, faktisk i min størrelsen. Til 70 % avslag. Også fant jeg en annen fin kjole, også i min størrelse. Som også kan brukes til flere ting enn den kjolen jeg har siklet på. Den var også på 70%. Så da gjorde jeg mitt til å bidra til forbruk og til å holde øknonomien igang. Dermed ble det to kjoler på meg til 195,50 kr til sammen. Og humøret mitt ble bedre, men det hadde kanskje også noe med at jeg så sola skikkelig for første gang i år også da.

Ps: bilder kommer i morgen, jeg må bare ta dem første. Tenkte at jeg skulle ta bilene mens jeg har de på meg.

Posted 8. februar 2009 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Jeg har litt for mange tanker i hodet mitt for tiden.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det kalles røverkjøp! Og æ glede mæ til å se bilder 😉

    Dumme tanker e kjipt, håpe du får noe kjempepositivt å tenke på snart! Som feks ny jobb 😉

    Nu kan du se bildan. (Men egentlig så kom det en liten løgn i innlegget fordi æ betale «bare» 194,50 kr for dem.)

    Og æ sender ut søknada, og tenker kanskje kanskje æ faktisk får den jobben. Det hadde vært veldig fint det.

  2. …røverkjøp ja, det kan man trygt kalle det!
    Gøy å få noe man ønsker seg på salg 🙂

    Det er veldig arti. Spesielt når man ikke har så altfor mye penga. 😉 Så nu er det bare å vente på at de bøkene og sesonga av tv-serian man vil ha blir billigare.

Legg igjen en kommentar

