Bare helgeblogging på meg.   3 comments

Det er bare blogging i helgene for meg tydeligvis. Mest fordi jeg aldri knør meg til å skrive de innleggene jeg tenker på i ukedagene. Og som oftest når det kommer til helgen så har jeg glemt dem.

Denne uka har jeg vært vikar i den barnehagen som er nærmest meg. Eller iallefall mandag til torsdag. Og selvføgelig ringte de fra den barnehagen jeg har vært i, og lurte på om jeg kunne komme dit. Det kunne jeg ikke på mandagen, men jeg endte meg å være der på tirsdagen mellom 12 og 15.30.

Eller så har det ikke skjedd så mye nytt. Jeg har sendt ut en (litt for dårlig) søknad på en jobb, og fått avslag på en annen. Og i går var jeg på kino sammen med ei som jeg og daysiblue gikk på videregående sammen med. Det var koselig, og vi fant ut at vi egentlig omentrent like intressert i film. Så det er jo egentlig litt morro. Spesielt siden vi ikke har sett hverandre på ca 7,5 år.

Posted 31. januar 2009 by IborgLisa in Div. poster

3 responses to “Bare helgeblogging på meg.

Subscribe to comments with RSS.

  1. og du som va redd for at du ikke skulle få mer jobb i bhg..
    æ og har truffet igjen en kompis æ ikke har vært sammen m på rundt 15 år.. 🙂

    Ja, det er virker som de vil ha meg. Iallefall fram til æ får meg noe mere heltidsfast. 🙂

    Og det er litt koselig å treffe igjen folk man ikke har sett på lenge.

  2. Blogge masse hver dag med masse bilder så blir æ glad 🙂

    I’ll do my best. Men æ kan ikke helt garantere for at det blir hver dag. 🙂

  3. nesten som mæ jo..

    Du, æ vet vi er like. Men kor sarkastisk er du nu egentlig. 😛

Legg igjen en kommentar

