En biledutfordring.   8 comments

En liten utfordring fra tanteblå/carpe: bilde nr 6 i mappe 6.

Filemon i senda

Filemon i senga

«Lille» Filemon tok over senga mi en gang her i fjor vår etter at jeg lempa han dit. Egentlig mest fordi han da bare ville opp på skrivepulten min og plage meg. Og merkelig nok slo han seg ned.

Og: utfordring går videre til: ataksak daysiblue sisselkatrine og Baylis Mari

Posted 25. januar 2009 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with ,

8 responses to “En biledutfordring.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jepp, skal da ta denne. Altså bilde nr 6 i mappe nr 6?!!

    Japp, det var det. Men det vet du jo allerede. 😉

  2. Ja, Sissel! 🙂

    Skjønner godt at den katta ble liggende, jeg! Deilig lat kattebilde! 🙂

    Flott at du tok utfordringen!

    Ja, den var enkel så det gjorde æ det. 🙂

  3. Ojoj. En utfordroing. Moro. Skal se om ikke jeg kan få fikset det litt senere. 😀 Må bare på jobb først. hehe

  4. Og jeg tok utfordringen og sendte den videre til Catalyzator. 😉

    Bra, og ooops siden æ har glemt å sjekke hos deg.

  5. nei ikke utfordringer.. får jo ikke til å legge til bilder jo!! trøtt!! hjernen min fungerer ikke!

    Jammen jammen jammen æ guide deg kan jo.

  6. filemon ja…nesten så jeg har savnet den katten litt 🙂

    Bare litt? Du må jo savne han kjempemasse jo.

  7. Skal kaste meg over utfordringen når jeg logger meg på pc’n min.. nå sitter jeg oftest på mac’en, og her har jeg ikke bilder i mapper.. og de bildene jeg har her er jobb bilder som har vært i avisa.. dessuten vil jeg jo publisere mine egne bilder.. tatt fordi jeg ville ta de og ikke fordi jeg ble betalt for å ta de..

    Ser iallefall ut som pusen koser seg..

    Puj, det var mye det jo. 🙂 Men det er bare å legge ut når du kan. 😉 Og han derre pusen kosa seg skikkelig mye.

  8. Pusen er jo bare så nydelig da. Nå bare nyter jeg den hjemvendte tassen min. Nå er han nykastrert og merket 😀

    Han er nydelig, så lenge han ikke plager meg når æ sover. 😛 Men det er bra at tassen din kom hjem, og det faktisk var noen som passa på han.

Legg igjen en kommentar

