Helg igjen.   2 comments

Og jeg har egentlig ingen planer for dagen og resten av helga. Bortsett fra å dra på butikken en tur (for å kjøpe sånne ting som trengs på visse tider i måned. Sjokolade, og kanskje mere lakris. Og kanskje litt bind).  Egentlig så skulle jeg dra innom pappa nå i ettermiddag. Men han er visst sykt, så da vet jeg ikke helt om jeg orker.

Fordi jeg skal være vikar i en annen barnehage enn det jeg har vært hittil denne kommende uka. Iallefall mandag til torsdag. Det er ikke alle dagene de trenger meg like lenge. Men bare litt er bedre enn ingenting. Så bortsett fra det og noen jobbsøkander som skal sendes, så har jeg heller ikke så mange planer for neste uke. Bortsett fra at jeg tror at jeg må komme meg en tur på kino.

Ps: det kommer bilder så snart jeg gidder å legge den inn på pcen. Jeg måtte ta noen bilder i går som bevis på at sola faktisk er på tur tilbake.

Posted 24. januar 2009 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Helg igjen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mmmm. I dag har jeg kjøpt sjokolade. Og jeg kjøper _kun_ 1 gang uka så det er STORT.. 😉 Og du må jo få lagt inn litt bilder vet du. Du gidder det sikkert i løpet av helgen hehe…

  2. Æ kjøpte heldigvis ikke så mye sjokolade. Bare litt melkesjokolade og litt krokanrull. Men æ vet ikke helt om æ blir å spise det likevel siden mamma har bakt boller. Så dermed foretrekker æ nybakte bolla, og et eple som «forrett». 😉

    Og bildan kommer sikkert i mårra. Håper æ.

Legg igjen en kommentar

