Søndag igjen.   4 comments

Den kommende uka har jeg ikke noe særlig jobb. Bortsett fra vaskinga på onsdagen, med mindre de ringer meg fra barnehagen og lurer på om jeg kan komme. Noe som jeg håper at de faktisk gjør. Men det som er bra er at jeg får tid til å søke på masse masse masse jobber. Iallefall noen få.

På fredagen var jeg på det nærmeste biblioteket, og fikk ordnet meg lånekort der. Også lånet jeg to Virginia Woolf bøker. Jeg driver å leser på den ene, og den er så kjedelig at jeg vurdere og legge den fra meg. Bortsett fra det fikk jeg lånt meg en bok med hekleoppskrifter, der jeg fant noen jeg vil prøve å hekle. Ett par duker og en tevarmer. Men nå blir det spennende å se om jeg faktisk får det til, for jeg er faktisk ikke så flink enda. (Blilder blir tatt i morgen, og lagt ut i løpet av uka). Men jeg vil være flink til det. Argh.

I går var jeg og mamma i byen en tur. Fordi mamma ville på Obs og handle mat. Så da endte vi op med å ta en rask tur i sentrum først, fordi mamma ville innom en sportsbutikk for å kjøp en til av de fleecejakkene til Stormberget til seg (bare i en annen farge). Og jeg endte opp med å kjøpe en leggkort «joggebukese», som jeg ikke hadde tid eller orket å prøve da. Heldigvis passer den, bare jeg trekker den skikkelig opp. Itillegg var vi innom på et senter til før vi dro og handle mat. Der fant jeg en kjole som jeg forelsket meg i før jul. På 50% salget. Den er kjempelang og fin, og ryggen og rompa mi ser kjempebra ut i den. Haha. 🙂 Men jeg vet ikke når jeg blir å få bruk for den, så den er mest sannsyenlig bare bortkastet penger. Blææ.

Posted 18. januar 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Søndag igjen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. nuvel, kjoler man aldri får brukt er jeg en mester til å kjøpe. Jeg kjøpte en veldig fin en før jul. Tenkte liksom at «den kan jeg bruke…på nyttår kanskje…eller en gang». Nyttår forløp pent iført bukser – som vanlig – og enn så lenge vet jeg ikke når neste kjoleanledning skulle by seg. Men nå har jeg i hvertfall en jeg kan bruke. Dersomatte.

    knis…de der bildene…? kremt kremt

    Æ er også veldig flink å tenke sånn om plagg æ vil ha. Men det er ikke bestandig det faktisk at de blir brukt.

    Og de bildan de kommer. Det er snakk om mesterutsetteren her. Haha. 😉

  2. duu kjøpe den kjolen!!

    sånn at du får se kor fin ryggen og rumpa mi er i den? 😉

  3. æ får jo aldri se den, fordi du knør dæ aldri ned hit….

  4. Æ vet at rompa mi er fin, men æ vet ikke helt om æ liker at du sjekke den ut uansett.

Legg igjen en kommentar

