Da var det bestemt.   3 comments

Ikke noe Tromsø på meg denne våren. Noe som tydeligvis irriterer storebroren min. Men akkurat nå klarer jeg ikke å bry meg med det. Så nå håper jeg at jeg kan få meg fast jobb sånn kjempekjempekjempe snart. Så det så. Det er litt irriterende fordi på måte så er det en liten stemme inni meg som roper høg at nå blir jeg stuck her hjemme. Og det er det aller aller aller siste jeg vil. Argh. Men jeg håper at jeg har gjort det rette valget. Selv om jeg ikke har sånn 100% fast jobb nå, så er det samtidig dette som kjennes mest rett ut. Og egentlig så blir jeg bare forrvirret, og snart blir det for sent å dra oppover, så da er jo egentlig valget tatt uansett. PUH.

Nytt avsnitt: 😉 Jeg var i barnhagen hele forrige uke pga sykdom. Det var egentlig litt av det som påvirket valget mitt. Følelslen av det var litt godt å jobbe til å begynne å studere nå, og følelsen av det snart kanskje må være noen som vil gi meg fast jobb. Så i morgen må jeg få sendt noen søknader, så få vi se hva som skjer. Også lurer jeg på om jeg får noe jobb i barnhagen i februar. Fordi det er en av de ansatte som skal ha ferie, og være borte i 2 uker. Så da er vel spørsmålet om de spørr meg om være der da, eller om de finner en annen løsning. Jeg skal innrømme at jeg håper at de spørr meg. Med mindre jeg får noe annet før da.

Ps: Jeg har ikke fått noen bilder enda, men de kommer så snart jeg har fått tatt dem. Haha.  🙂

Posted 12. januar 2009 by IborgLisa in Div. poster

3 responses to “Da var det bestemt.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vil nok tru de spør dæ siden du allerede e inni systemet demses. Bhg e veldig flink å holde på vikaran sine!

    Godt du klarte å ta valget, og du har bare utsatt det så du blir nok ikke stuck der hjemme 🙂

    Bare utsatt det litt ja. 😉 Men håper likevel æ kan flytte snart. Håper de spørr meg snart da, fordi æ lure egentlig veldig på kordan de egentlig har tenkt til å gjøre det.

  2. Æ synes du gjorde et klokt valg! og det neste kloke valget er å komme ned hit mens du søker jobb….

    Men men men men ka æ skal leve av mens æ er der nede å lete etter jobb da?

  3. håper de velger deg i barnehageferien, de må vel skjønne at du er verdens flinkeste nå snart??
    Gleder seg til bilder 😀

    Verdens flinkaste er nu er overdrivelse, men æ gjør mitt beste. 😉 Men bilde kommer kjempesnart. Æ er iallefall verdens flinkaste til å utsette.

Legg igjen en kommentar

