Det snør det snør   4 comments

Tidelibom, det er det gjør tidelibom. Nå snør det mye mer en før. Og der sa det plutselig stopp. Men det er sant. At det snør sånn masse masse masse.  Sånn Lillehammer kjempemasse snøing. Så snart er det nok snø. Jeg vil bare at det skal være kaldt nå, og at snøen skal ligge til det blir vår. Eller til sånn passelig tid til at det begynne å snø. Så det så.

Men jeg tror jeg må legge ut noen bilder her snart. Fordi jeg klarer å hekle litt nå, helt alene. Uten å måtte spørre mamma om hjelp. Men det jeg ønsker meg nå er forskjellig garn (som mamma sier hun har), noen flere heklenåler i større størrelse og bok med flere hekleoppskrifter? Kravstor jeg? Eh nei – for all del ikke det. *hostktremt*

Ellers så skjer det ikke så mye. Broren min dra tilbake til Trondheim i dag, mamma skal i 50årsdag i kveld. Og jeg blir alene hjemme. Og kan se masse film alene.  🙂 Oh yeah.  Ha ei helg folkens. Iallefall resten av den.

Posted 3. januar 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Det snør det snør

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heller snø enn minus tyve spør du mæ 😉 Glede mæ til bilder, ha masse bilder av alt 🙂

    Heller minus tyve enn masse masse masse snø spør du mæ. 😉 Bildan kommer etterhvert, må bare ta dem først. Haha. 😀

  2. kan du sende litt snø til Oslo? Her er det alt for lite, kaldt og mørkt!

    *Sende snø ned til Oslo* Sånn, nå får vi se om det faktisk funke.

  3. Heisann. I dag våkna eg opp til minus 9,6 ute, og knall klart vær. Akkurat slik eg liker det når det er vinter 🙂 Men du får ta deg et søk nettet etter hekleoppskrifter. denne lua er kjempe lett å hekle og veldig fin
    http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=86&d_id=13&lang=no

    Lykke til, og ha en fin dag 🙂

    Takk for linken, skal sjekke den nærmare ut (har nemlig bare sett kjapt over den.). 🙂 Hadde det vært knall klart vær her nu så hadde det vært helt i orden.

  4. Det kom noen få snøfnugg i går da jeg gikk på jobb.. men det varte ikke lenge.. men uff så kaldt det er her nede i Oslo!

    Vi kan sikkert bytte – kulde mot litt snø. Fordi det er littgranne for mye av det her.

Legg igjen en kommentar

