Julekakao   4 comments

Eller bare vanlig kakao som drikkes i jul. Slik som jeg gjør nå. Det har vært masse mildvær, regn og vind her siden 1 juledag, men det har heldigvis roet seg ned. Og i går kveld begynte det å sne, og den sneen har faktisk satt seg veldig godt på det som  var av is. Og det betyr at jeg kunne gå tur. «Runden» min som tar mellom 45 og 55 min å gå. Alt avhengig av formen, og føret.

Og det var skikkelig godt å tur igjen nå. Så det så. Så godt at jeg må dra ut i morgen å gå igjen. Kanskje jeg faktisk blir sprek av dette til slutt? I julegave fikk jeg diverse varme ullklær og slik som må testes. Og i tillegg fikk jeg en turkis Stormberge-fleece jakke, slik at jeg skal slutte å ta mamma sin. Haha. 🙂

Egentlig så har jeg ikke gjort så mye spennende hittil i jula. Men jeg og brodren skal til pappa nå i kveld. Julefamilieselskap. Som jeg egentlig ikke er så alt for glad i. Eller det er jo litt greit å få truffet de få slektingene jeg har her i området, men selv om jeg har blitt voksen – så syns jeg disse selskapene er ekstremt kjedelige.  (og det selv om vi er 4 på omtrent samme alder, eller som er født i en tidsperiode på 8 år). Men må man så må man. Det er iallefall greit å gjøre noen slike ting.

Og dessuten så lurer jeg om jeg skal få lurt noen med meg på kino en dag. Moahahaha

Posted 27. desember 2008 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Julekakao

Subscribe to comments with RSS.

  1. Julen skal bestå av late dager. Man må jo slappe av etter alt stresset før jul. 😉 Håper du fikk lurt med noen på kino da.

    Det har du helt rett i. 🙂 Masse kos med bøker, filma og seria. Og kanskje litt sånn derre tura når været holder.
    Fikk ikke lurt noen med meg, siden æ ikke prøvde skikkelig. Fordi æ fant ut at det ikke var noen filma æ ville se på kino. Og det er bare irriterende siden æ vil dra på kino. *sukk*

    God nyttår til deg. 🙂

  2. julekakao er best selv om det er det samme som ellers.. det er bare noe spesielt med den.
    Fikk du lurt noen med på kino da?

  3. Ja, men julekakaien er den som aller helst burde ha krem og kanel på. Men vi har bare kanel og ikke krem, så det blir ikke så bra da.

    Og nei, fordi de viser jo ingen filma som frister. Argh! Æ tror æ må ta over kinoen.

  4. Kakao e nice, spesielt etter en tur ute i kulda 🙂 Dra å se Max Manus?

    Kakao og sitte framfor peisen når man er kald og har en god følelse i kroppen fordi den har fått bevegelse er en av de beste følelsane som finnes. :)I

    Æ klare ikke bestemme meg om æ vil se Max Manus eller ikke. Har du sett den, er den noe bra?

Legg igjen en kommentar

