Ingen jobb for meg.   6 comments

Det er det jeg går utfra siden jeg ikke har hørt noe fra hun butikksjefen, og vi ble enige om at hvis jeg ikke hørte noe innen denne fredagen, så fikk jeg den ikke. Det er litt greit å vite det, men samtidig så virker det litt lettvint. Jeg har bare den følelsen uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Men kanskje noen av de andre bokhandleren trenger meg etter jul, siden de tydeligvis skulle ta vare på søknaden min.

Men likevel klarer jeg å være litt positiv. (Er jeg ikke flink Lindis? :P) Men det er mest fordi jeg vet at jeg skal være mere vikar i barnehagen. Det hjelper på, selv om jeg ikke vet hvordan det blir etter jul, både det med vasking, barnehagen og (aller helst) sånn fast jobb. Men nå er det veldig greit å ha de dagene i barnehagen planlgat. To dager i neste uke, der vi skal ha nissefest ene dagen. + 22 og 23, og de to dagene i romjula de har åpent.  Nå her jeg til og med fått kjøpt en litt lengre hue (eller lue som dere søringer sier), som blir bra å ha på seg i barnehagen.

Posted 12. desember 2008 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Ingen jobb for meg.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Huff korr kjipt. Men flink du e som ser det positive 😀 Stolt av dæ! Og det blir jo bra med mere i barnehagen! Æ sir også lue 😉

    Ja, æ må prøve å mere positiv iallefall. Og nu som æ får jobb i barnehagen så er det lettare. Også håper æ at noen vil ansette meg sånn sikkelig snart.

    (Og lue? Ka det er slags tull på deg?)

  2. hei, på mandag kan du jo ringe og høre bare sånn for sikkerhets skyld…om de virkelig lot være å ansette deg. Og kanskje si at du fortsatt er interessert i å jobbe for dem, så hvis det dukker opp noe ledig senere, kanskje de husker på deg.
    Kjempeflink er du som er positiv 😆

    Bra du har litt jobb i barnehagen, det betyr jo både penger og arbeidserfaring!
    God helg til deg 🙂

    Æ skal liksom til byen i mårra, hvis æ bare får tak i ønskelister. Argh. Noen ganga er småsøsken bare irriteranes. Men kanskje æ stikke innom der og si: halllooooo? Når kan æ begynne? Men så spørs det vel kor glad ho blir for det.

  3. ps: hue er det vi her i sør har inni lua vår 🙂
    hehehe…bare at vi skriver hue sånn: hodet.

    Nei nei nei. Du har misforstått totalt. Du har hodet inni hua.

  4. ps2: *fnis*
    Nå ble det jomen tre på rad og lykkepåfyll i denne bloggen også.

    Kanskje det betyr at æ får meg jobb i den bokhandelen æ egentlig kunne ha tenkt meg å jobbe i over jul?

  5. Æ e jo fra Målselv og der prate vi pent nordnorsk 😉 Derav lue 🙂

    Heeey, antyde du at vi snakker stygt nordnorsk her? For noe tull på deg.

  6. Æ måtte gå med glitter rundt skolten i to dager… og ble kalt for engel av kundene.. selv om æ var ho lucia bærta…

    Ha, de som kaller deg for engel kjenner deg bare ikke. 😀 *hostkremt* Men æ skal være julenissekledd på tirsdagen.

Legg igjen en kommentar

