Forkjøla. Igjen.   8 comments

I går våknet jeg og var helt tett i nesen igjen. Dvs forkjøla igjen. Tredje gangen på 5-6 uker.  Og jeg skylder på barnehagen, fordi jeg bruker faktisk ikke å være så mye forkjølet. Argh. Så nå sitter jeg her framfor peisen, og er tett i nesen, til dels alt for snørrete og helt gåen. Men jeg håper jeg blir bedre til mandagen, siden jeg skal i barnehagen igjen da.

I dag har jeg og mamma vært og gjort masse ærenden, som har deler av skylden for at jeg er ganske så gåen nå. Vi har vært å handle litt matvarer, kjøpt julegave til tanta mi, så var vi inniom på noe greier som gartnerskolen hadde i dag. Så mamma fikk kjøpt noen blomster, og 5 kilo gulrøtter til 40 kr.  Og så var vi innom på en messe der de som ikke er med i husflidslaget kan selge produktene sine. Så der kjøpte mamma enda flere gaver, og noen julekaker. Derfra dro vi rett til byen.  Der kjøpte jeg en overtrekksbukse, som mamma har mast om at jeg må få kjøpt meg, til bruk i barnehagen. Det var heldigvis noe tilbud i byen, som jeg egentlig hadde helt glemt av. Så buksen koset bare 479 i stede for 599. Alle former for rabatt er bra. Iallefall for meg.

PS: Jeg har sendt åpen søknad på mail til den bokhandelen som jeg aller mest kunne ha tenkt meg å jobbe på, men der trengte de ingen nå. Men de skulle ta vare på søknaden min. Og i går kveld sendte jeg åpen søkand til en annen bokhandlen. Men derfra har jeg ikke hørt noe enda.

Posted 29. november 2008 by IborgLisa in Div. poster

8 responses to “Forkjøla. Igjen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. flinke dama som sender åpen søknader! og dumme sykevirus som går løs på dæ..

    Ja, men nu hadde det vært fint om æ kanskje hadde kunne ha hørt npe fra dem! Og sykeviruset er skikkelig dumt.

  2. Kan trøste dæ med at det sies at det første året man jobbe i barnehage så blir man syk hele tiden, og får gjerne sykdommer man ikke har hatt før 🙂 Hm, det va kanskje ikke trøst? 🙂 Men etter en lang tid så blir man ganske immun egentlig.. Iallefall i perioder 🙂

    Jammen jammen jammeeeeeen. Æ vil ikke være smitta! Argh! Men seriøst, hele det første året?
    «Heldigvis» så har æ bare hatt vanlige forkjølelsa, ikke noe mere.

  3. I begynnelsen e man mye syk i bhg.. sånn e d bare.. d e mange basilusker der du ikke har motstandskraft mot så da blir du syk ofte…

  4. Tell me about it. Det virker som at det er en eller flere unga som konstant er syk der.

  5. flott at du fikk sendt de søknadene – flink jente!! 🙂
    Håper formen er bedre, ikke gøy å gå på jobb når man er gåen. Spesielt ikke når man skal passe hundre unger…

    Æ veit. 😉 Ble oppringt av en bokhandlan nu for mindre enn en time sia, og æ skal dit på fredagen. Fordi de hadde visst ei deltidstilling ledig der. Så kanskje jippi for meg.

  6. næmen, så gøy 🙂
    Masse lykke til, håper det ordner seg!!!

    Takk for det, håper også det ordner seg.

  7. Korr bra da 🙂 Skal krysse fingrene for dæ i morra!

    Ja, litt veldig bra. 🙂 Men også litt veldig kjipt, fordi de ringt fra barnehagen i mårrest, og så kunne æ ikke komme da. Takk forresten.

  8. Jo men du, gikk det bra? Æ kryssa masse masse så det burde gått bra 🙂

    Litt, men det var visst intervju. Men samtidig så var det ikke intervju, fordi æ fikk ikke intervjuspørsmål. Så æ tenker litt hæ?

Legg igjen en kommentar

