Jeg bare fryser.   5 comments

Av en eller annen grunn fryser jeg nesten hele tiden nå for tiden. Det er bare irriterende fordi jeg vil ikke fryse, fordi det er så kalt. Mamma sier at jeg bare skal ta på meg mere klær, men jeg har jo helt vanlige klær på med. Og allikvel så fryser jeg.

På jobbfronten skjer det ikke så mye. Bortsett fra at jeg fikk tre avslag i løpet av 2 dager. Og uka er enda ikke slutt. (Og jeg vet at jeg syter mye her på bloggen, men til vanlig så syter jeg egentlig ikke så mye. Bare sånn til opplysningg.) Jeg fikk to avslag på mail, og på tirsdagen så fikk jeg et brev fra en sportsbutikk, med veldig fin skrift på konvelutten. Selv om det var kjipt med avslag i posten, så var det egentlig litt godt med brev i posten av den sorten som ikke inneholder en regning som må betales.  Også ringte de fra barnehagen på mandagsmorgen – men da skulle jeg være vikar for hun jeg vasker for så da ble litt vanskelig. Men jeg håper de ringer igjen kjempesnart.

Og på tirsdagen fikk jeg levert en søkand på ekstrahjelp i en matbutikk. Og utsatt det å dra innom bokhandlene i byen, mest fordi jeg ikke vet hva jeg skal si. Og fordi hvis jeg blir avslått der, fordi selv om de kanskje trenger noen så ender de med å velge noen som har jobbet i butikk før, så kommer det til å skuffe meg veldig mye mere enn noen av de andre jobbene som jeg har blitt avslått av. Mest fordi hvis jeg først skal jobb i butikk så vil jeg aller aller aller aller helst jobb i en bokhandel. Snakk om å være feig! Og ja, jeg vet at hvis ikke ikke dra innom så kommer jeg hvertfall ikke til å få noe der. Så: har noen kanskje lyst til å sparke meg litt i rompa?

Ps: Jeg skal liksom finne bursdagsgave til lillesøstra mi som har bursdag på mandagen. Hun vil ha en sesong av One tree Hill, og jeg lurer på om jeg bare skal bestille den til henne. Fordi jeg finner ikke noe annet jeg kan gi henne.  Men så orker jeg ikke å ringe til pappa for å høre om de har kjøpt den til henne. Men det burde jeg kanskje. *sukk*

Ps2: Også skal sende en søknad til en klesbutikk. Som ikke har klær som passer meg i det hele tatt, men det blir vel kanskje litt teit på en måte?

Posted 20. november 2008 by IborgLisa in Div. poster

5 responses to “Jeg bare fryser.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sparke hardt i rumpa, og sparke enda engang, og enda engang, og vips så e du over halveis til bokhandlene 🙂 Det må være en utrolig fin jobb å ha faktisk!

    Kan du ikke bestille en og høre der du bestille om ho får sendt den tilbake og bytta hvis ho får flere? Seff enklest å bare høre om andre har kjøpt, men bytte funke jo også 🙂

    Og ikke teit å søke i en klesbutikk der du ikke passe klærne. E jo ikke sånn at man får jobb alt etter om man passe klærne. Ikke store folk i sånne store butikker, og ikke bare små folk i andre butikker 😉

    Auuuu- det var faktisk litt vondt det. 😛 Men mamma skal til byen i morgen, da kan æ kanskje bli med og levere cv da. Kanskje æ får noe?

    Men æ har bestilt den sesongen, så nu håper æ bare at æ får den til bursdagen hennes. Eller kanskje rett etter iallefall.

  2. *sparker alt jeg kan BAK!*
    Kom deg til bokhandelen, du kan like godt få det ut av verden. Hvis de ikke trenger hjelp nå før jul, når skulle de ellers trenge det???? Kom igjen!

    Æ skal dra innom. I mårra hvis mamma skal til byen da, hvis ikke så får æ dra alene. Men æ er bare litt redd for at de har alt det de trenger av ansatte nu.

  3. ps: HEIA IKKEBORG!!!
    😆

  4. Har du vært der nå?
    ikke si du feiga ut??!!!

    Æ har vært der mange ganga, bare tenk på det du. Men æ har bare ikke hatt med meg CV ogsånt. Fordi på lørdagen så glemte æ det av før vi dro, men æ tror det var like greit, fordi æ tror ikke noen med sånn ansettelsenasvar var der uansett.

  5. ja, altså, hvordan gikk dette?

    Altså med tanke på kor delvis feig æ er når æ ikke vet hva æ skal si, så skal æ heller sende en åpen søknad per mail. Siden æ fant emailadr dit. Æ håper det går bra, eller så sliter æ max.

Legg igjen en kommentar

