Det er ikke måte om hvor lekker man skal føle seg.   4 comments

Jeg har ikke følt meg så dårlig på en stund. Eller dvs siden jeg hadde influensa i januar. Men det har jeg ikke nå, fordi jeg er bare litt kraftig forkjøla. Jippi? Eh nei. For å gjøre hele morgen min bedre så kastet Filmon selvføgelig opp på 4 forskjellige plasser på gulvteppene i stua, så det måtte jeg selvfølgelig vaske opp. Er jeg ikke heldig?

Og på toppen av det hele så er den jobbannonensen som jeg hadde tenkt å søke på selvføgelig slettet. Og det var etter at jeg tenkte at jeg hadde enda litt tid før fristen gikk ut. Arg! At jeg aldri lærer. Ikke at jeg hadde fått den uansett. Akkurat nå tror jeg at jeg aldri blir frisk og aldri kommer til å få en jobb jeg faktisk liker og er interssert i. Eller bare en fast jobb uansett for den saks skyld.

Det eneste bra er at jeg kan legge i en seng med rene sengklær.

Posted 3. november 2008 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Det er ikke måte om hvor lekker man skal føle seg.

Subscribe to comments with RSS.

  1. så herlig at katten bidrar litt til toppformen 😉
    Håper du kommer deg snart da!

    glem jobbsøkningen til du er frisk, det er nok å tenke på en ting av gangen. Og slutt å si at du ikke «får den uansett». Du må begynne å si til deg selv at du er bra nok, og at du FÅR jobb.
    God bedring!
    🙂

  2. Ja, han er så snill så. 😉

    Men skal få ordna noen skriftlige søknada, men må vente litt for å ordna noen søknda der æ enten må ringe eller stikke innom. Sånn at æ kanskje blir bra først.
    Og egentlig så vet at æ mest sannylig får en jobb, men æ vil aller helst ha det NU, og ikke vente så veldig mye lengre. Men noen ganga så kjennes det ut som æ aldri blir å få noe, det er litt tungt å tenkt sånn egentlig.

  3. Du får jobb!!
    og Pia har vært like snill mot meg også, ved å kasta opp på hele kjøkkenbenken + i mat skålene..

  4. Æ må vel få det en eller anna gang. Men æ vil en nu. Pronto! (for å være litt internasjonal).

    Ja, er ikke de pusiane snille?

Legg igjen en kommentar

