Snakk om irriterende ting.   4 comments

Jeg er enda forkjøla. Eller så er jeg det på nytt. Det kommer litt an hvordan man ser det. Jeg er veldig tett i nesen, og det er nesten tomt for nesespray. Så dermed må jeg dra å handle litt slik at jeg kan få kjøpt mere.

Mamma er borte til i morgen så i kveld skal jeg lage pizza og se film. Også skal jeg sikkert ta opp «Med hjarte på rette staden» til mamma, så dermed vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Fordi jeg passer også katta til søskenbarnet mitt, så jeg må opp dit senere for å slippe henne ut og gi henne mere mat.  Det er ikke sandkasse der katta hun ligger, så jeg er ikke sikker på lenge hun egentlig kan være inne.

Uansett så håper jeg på at jeg blir bedre snart. Fordi jeg vil kunne gå turer fort, uten å få følelslsen av at jeg skal kollapse når jeg skal gå opp bakkene.

Posted 1. november 2008 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Snakk om irriterende ting.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Føle med dæ! Helt utrolig korr ille det kan føles bare nesen e tett. Og alt blir så tungt da, syns det kan være slit bare å gå på do sånne dager.

  2. Alt blir veldig kjempetung da. Var på besøk hos pappa på lørdagen, og var helt gåen resten av kvelden. Men kanskje æ klarte å smitte noen av dem. *moahaha*

  3. du klarer ikke å smitte mæ!! ædda bædda..

    jeg er så alene.. ensom og forlatt av min tante.. men heldigvis la hun igjen litt trøst.. problemet er bare at midjen min ikke tåler den trøsten. men tunga mi elsker den.. altså smaksløkene på tunga.. mmm sjokolade..

  4. *Hosthost* Du er smitta, så det så! Æ har også litt sånn trøst, bare så synd at æ ikke klare å gå av meg det som kommer inn munnen nu.

Legg igjen en kommentar

